بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تحولات اخیر یمن و پیروزی های انصارالله یمن اظهار کرد: اخیرا شاهد بودیم توطئه‌هایی که دشمنان در یمن علیه مبارزین یمنی و انصارالله انجام می‌دادند در نطفه خفه شد.
تدبیر24»سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (سه‌شنبه -14 آذر 96) در مراسم افتتاح 4150 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز شاهد امنیت بی‌نظیر در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: امنیتی که امروز شاهد هستیم در شرایطی تحقق یافته که دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پیوسته در حال توطئه و برنامه ریزی جهت ناامنی در کشور هستند.

وی با اشاره به تلاش سعودی‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور اظهار کرد: امروز جای تاسف دارد که یک کشور مسلمان منطقه یعنی عربستان سعودی خود را با دیگر کشورهای مسلمان منطقه درگیر کرده و به دنبال ایجاد ناامنی در این کشورها است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نمی دانیم آنها از ایجاد چنین ناامنی‌هایی به دستور آمریکا و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان منطقه چه منافعی می برند، ادامه داد: اما آنقدر می‌دانیم که اینها امروز همراه و هماهنگ با دشمنان مسلمانان یعنی اسرائیل و آمریکا هستند و برای مقابله با خواست ملتهای منطقه که اسقلال طلبی و آزادی و نرفتن زیر بار ظلم و عدم پذیرش خواسته‌های استکبار جهانی است مقابله می کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، کودتا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها