بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
حزب وابسته به علی عبدالله صالح با صدور بیانیه‌ای با تایید خبر مرگ رهبر خود نهادهای حکومتی و نیروهای انصار الله را مسؤول تامین امنیت رهبران و اعضای خود دانست.
تدبیر24»حزب کنگره مردمی یمن با صدور بیانیه‌ای با اعلام تسلیت به مناسبت کشته شدن رهبر این حزب نیروهای امنیتی در صنعا را مسؤول تامین امنیت رهبران خود دانسته و اعلام کرد که مسؤولان و تمامی اعضای این حزب در استان‌های مختلف باید صبر پیشه کرده و همچنان وحدت خود را حفظ کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است که این حزب همواره خواهان تقویت وحدت ملی بوده و فداکاری‌های زیادی در این خصوص از خود نشان داده است و جلسات مربوط به این حزب همچنان در صنعاء برگزار خواهد شد.

در این بیانیه تاکید شده که نیروهای امنیتی و نهادهای حکومتی و همچنین رهبران انصارالله مسؤولیت حفظ امنیت نیروهای وابسته به حزب کنگره مردمی در پایتخت یمن و استان‌های مختلف آن را بر عهده دارند.

وزارت کشور یمن وابسته به انصارالله روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای خبر کشته شدن علی عبدالله صالح را تایید کرد. همچنین رسانه‌های حوثی‌ها تصاویر و بخش‌هایی از یک فیلم را منتشر کردند که گفته می‌شود متعلق به جسد صالح است.

منابعی در حزب صالح اعلام کردند، وی زمانی که در میان اعضای حزبش در شهرک "سنحان" در نزدیک صنعا بوده هدف حمله قرار گرفته است. برخی منابع نیز گفته‌اند، وی هدف گلوله تک‌تیراندازها قرار گرفته و کشته شده است. هم‌چنین به گفته این منابع خالد عبدالله صالح، پسر عبدالله صالح و خانواده‌اش نیز در جریان این حمله زخمی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها