بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
یک سایت ایتالیایی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی‌روش تیمی غیرقابل پیش‌بینی در جام جهانی روسیه است.
تدبیر24»تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه در گروه سختی قرار گرفته است و باید با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش دیدار کند.

در همین رابطه سایت توتو مرکاتو، نوشت: تیم ملی ایران با هدایت کارلوس‌ کی‌روش تیم غیرقابل پیش‌بینی است. این مربی از سال 2011 هدایت ایران را بر عهده داشته ولی با این تیم نتوانسته قهرمانی داشته باشد. تیم او در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا حذف شد و در جام جهانی قبل نیز به توفیقی دست نیافت. با این حال حضور قدرتمندانه در جام جهانی روسیه که برای اولین بار باعث شد ایران با هدایت این مربی پرتغالی دو صعود پیاپی به جام جهانی داشته باشد نشان از قدرت تیم ملی می‌دهد.

ستاره‌های تیم ملی ایران سردار آزمون و البته علیرضا جهانبخش هستند. این دو بازیکن در تیم‌های باشگاهی‌شان نیز عملکرد خوبی داشتند. آزمون تلاش می‌کند تا بتواند خودش را به رکورد 109 گل علی دایی برساند و علیرضا جهانبخش نیز این فصل در لیگ هلند نمایش بسیار خوبی از خود به جا گذاشت. ایران با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند تیم شگفتی‌ساز جام جهانی شود.

ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی روسیه: علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، وحید امیری و سردار آزمون.

برچسب ها: تدبیر24 ، ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها