بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
سوچی یکی از شهرهای جام جهانی روسیه که به شهری گردشگری معروف است میزبانی چند دیدار از جام جهانی را بر عهده دارد.
تدبیر24»سوچی یکی از شهرهای مزبان جام جهانی روسیه است که قرار است میزبانی چند دیدار از جام جهانی را بر عهده داشته باشد. شهر گردشگری سوچی واقع در کراسنودار در مرز غربی  کشور روسیه قرار دارد. این شهر آب و هوایی معتدل و بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد. سوچی که در جنوب کشور روسیه قرار گرفته است.

آفتاب این شهر، آب و هوای کوهستانی، چشمه‌های آب معدنی باعث شده است تا از سوچی به عنوان شهر گردشگری در روسیه سخن به میان آورند. همچنین هم‌جواری با کشورهای همسایه و به دلیل حضور ملیت‌های ارمنی و گرجی در خود از تنوع غذایی بالایی برخوردار است.

از جمله جاذبه‌های گردشگری شهر سوچی، می‌توان به دریای سیاه سوچی، پارک ملی سوچی، تئاتر زمستانه سوچی و مجموعه آبشارهای سوچی اشاره کرد که مورد توجه گردشگران و توریست های کشورهای مختلف قرار گرفته است. 

نمایی از کوهستان و جنگل در شهر سوچی

قرن‌ها پیش منطقه‌ فعلی شهر سوچی، تحت تصرف رومیان و یونانیان باستان بود. پس از قرن ششم میلادی بود که به تملک پادشاهی گرج درآمد. از قرن ۱۵ به بعد، توسط حکومت‌های خودمختار اداره می‌شد تا جایی که در اوایل قرن ۱۹ به کشور روسیه پیوست.

از دیگر نکات جالب در این شهر می‌توان به این مورد اشاره کنیم که بزرگ‌ترین آکواریوم آب شور روسیه در این شهر قرار دارد. آکواریوم سوچی نزدیک به ۵ میلیون لیتر آب شور را همراه با ۴۰۰۰ گونه‌ جانوری در خود جای داده است.

* ورزشگاه 

ورزشگاه سوچی برای جام جهانی روسیه

ورزشگاه المپیک فیشت در سال ۲۰۱۳ میلادی تأسیس شده است و ظرفیت آن ۴۰ هزار نفر است و میزبانی رقابت‌های المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴ را عهده دار بوده است و حالا قرار است میزبان چند رویداد در جام جهانی روسیه باشد.

این ورزشگاه میزبان چهار دیدار جام جهانی روسیه خواهد بود و یک دیدار از مرحله یک هشتم نهایی و یک دیدار نیز از مرحله یک چهارم نهایی را میزبانی خواهد کرد. این ورزشگاه دولتی است و در اختیار دولت روسیه قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها