بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
اروگوئه که بخش مهمی از تاریخ جام جهانی را به خود اختصاص داده است می‌خواهد در روسیه بهتر از رقابت‌های دوره گذشته نتیجه بگیرد.
تدبیر24»نخستین قهرمان جام جهانی توانست در آخرین دیدار گروهی مسافر روسیه شود. این تیم با پیروزی ۴ بر ۲ برابر بولیوی به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. اولین میزبان جام جهانی در حالی به روسیه می‌رود که یکی از زهردارترین خط حمله‌ها را بین تیم‌های حاضر در این بازی‌ها دارد. حضور لوییس سوارس و ادینسون کاوانی در کنار هم باعث ترس هر دفاعی می‌شود. این تیم در مرحله مقدماتی پس از برزیل بهترین خط حمله را داشت. اروگوئه می‌خواهد نسبت به جام جهانی گذشته بهترین نتیجه را کسب کند و تا جایی که می‌تواند به بالاترین مراحل صعود کند. با این حال این تیم در دو بازی اخیر دوستانه‌اش نتوانست نتایج خوبی کسب کند و برابر لهستان بدون گل مساوی کرد و ۲ بر یک مغلوب اتریش شد.

* ستاره
ادینسون کاوانی

ستاره پاری سن ژرمن در تیم ملی کشورش نیز بهترین است. مهاجم تیم فرانسوی روزهای درخشانی را در PSG سپری می‌کند و اکنون در اروپا بهترین گلزن تمام لیگ‌ها محسوب می‌شود. او فصل گذشته نیز جزو برترین گلزن‌های این قاره بود و در این فصل با وجود حضور نیمار در این تیم باز هم به گلزنی‌هایش ادامه می‌دهد. کاوانی در تیم ملی نیز بالاتر از رقیبش یعنی لوییس سوارس قرار دارد. تنها نکته منفی در رابطه با کاوانی در این روزها اختلافش با نیمار بود که بر سر ضربه پنالتی به وجود آمد و حاشیه‌های زیادی برای او ایجاد شد. مهاجم ارگوئه‌ای از این موضوع گذر کرده است. حضور نیمار دور از حاشیه‌ها به بهتر شدن عملکرد کاوانی کمک خواهد کرد.

* سرمربی

اسکار تابارس

سرمربی اروگوئه‌ای دو دوره مختلف بر نیمکت کشورش نشست. او ابتدا در سال ۱۹۹۸ هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت و دو سال بعد جایگاهش را از دست داد. تابارس در سال ۲۰۰۶ دوباره در تیم ملی حضور یافت. اروگوئه با هدایت این سرمربی بهترین افتخاری که در جام جهانی به دست آورد عنوان چهارمی بود. این اتفاق در سال ۲۰۱۰ در آفریقای جنوبی رخ داد. او همچنین در کوپا آمه ریکا ۲۰۱۱ اروگوئه را قهرمان کرد. بعید به نظر می‌رسد تابارس بتواند دوباره بهترین رتبه‌اش را در جام جهانی تکرار کند چون تیم‌های قوی‌تری را باید از پیش رو بردارد.

* تیم ملی اروگوئه در یک نگاه:

افتخارات: قهرمان دوره‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۵۰

بهترین گلزن: لوییس سوارس (۴۹)

بیشترین بازی: ماکسیمیلیانو پریرا (۱۲۴)

نحوه صعود: تیم دوم منطقه آمریکا جنوبی

عملکرد دوره قبلی: حذف در مرحله یک هشتم نهایی

برچسب ها: تدبیر24 ، جهانی‌ها
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها