بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد: ما در دولت یازدهم میلیون‌ها متر مربع فضای بهداشتی ساختیم اما مجتمع برج سفید از دو جهت قیمت تمام‌شده و سرعت ساخت در کشور بی‌نظیر است.
تدبیر24»سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جریان افتتاح ۱۶۰ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی در مجتمع برج سفید اظهار کرد: خوشحالم که بخش عمده این طرح‌ها در حوزه بهداشت است. دانشکده طب سنتی به کمک طبیبان سنتی راه‌اندازی شد تا از عوارض زیادی که دخالت بی‌جا در این حوزه ایجاد کرده، جلوگیری کند و امیدواریم مراجع قضایی پیگیری کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد خیلی خوب توانست در شهری که بیش از اندازه سیاسی است، فارغ از حاشیه‌ها به کار خود بپردازد. امید به دانشگاه مشهد بسیار است و همان‌گونه که در دولت یازدهم رنکینگ بسیار خوبی داشت، امیدوارم در دولت دوازدهم هم در زمینه پژوهشی حق را به‌جا بیاورند.

وی ادامه داد: در بحث عمرانی به دلیل محرومیت چهار ساله حوزه آموزش در این دولت طرح‌هایی اجرا خواهد شد. آنچه که از افراد می‌ماند همین کارهاست؛ از امیرالمومنین نقل است که ارزش هر فرد را با چیزی که به آن عشق می‌ورزد می‌سنجند و خوش به حال افرادی که به عشق ایران، مردم و جمهوری اسلامی قبول مسئولیت کردند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های آقای روحانی و دولت دوازدهم بحث طرح تحول سلامت است و امیدواریم مشکلات مالی طرح هم حل شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: این روزها در دولت درحال بررسی بودجه هستیم و وزرا در حال رقابت بر سر منابع مالی‌ای که نیست، هستند.

وی افزود: در دوره گذشته می‌گفتند مردم از طرح تحول سلامت راضی و ارائه‌کنندگان ناراضی بودند؛ هرچند اکثریت نبود اما همان تعداد کم هم نباید ناراضی باشند.

همچنین علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی اظهارکرد: در چهار سال گذشته به بخش بیمارستانی استان ۳۰ درصد اضافه شده است.

علیرضا رشیدیان با اشاره به افتتاح ۱۶۰ طرح توسعه‌ای در سطح استان عنوان کرد: ۳۳ میلیارد تومان هزینه ساخت این طرح‌ها غیر از مجتمع برج سفید شده است که در آن به مناطق محروم توجه شده و تنها در مشهد هزینه نشده است.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت در طرح تحول سلامت در هر دو حوزه بهداشت و درمان و توسعه موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: در علوم پزشکی تنها حوزه درمان مطرح نیست و باید به آب، غذا، هوا، سلامت روانی، دارو و... توجه شود تا سوخت لازم برای حرکت جامعه به سمت اهداف نظام جمهوری اسلامی فراهم گردد.

رشیدیان وزیر بهداشت را افتخار خراسان خواند و گفت: امیدوارم با کمک خیرین روند توسعه مراکز بهداشت و درمان استان ادامه یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها