بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: حضور مسئولین در جمع دانشگاهیان می‌تواند به بسیاری از سوالات و ابهامات دانشجویان پاسخ داده و میزان مشارکت را افزایش دهد.

تدبیر24»میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور در مورد فعالیت‌های دانشجویی در دولت یازدهم، اظهار کرد: اینکه نسبت به گذشته فضا برای فعالیت دانشجویان در تمام حوزه‌ها فراهم‌تر است، شکی در آن نیست؛ زیرا هم مسئولین درک کرده‌اند که مردم ولی نعمت ما هستند و دانشجویان آینده سازان این نظام و کشور باید در تمام عرصه‌ها حضور فعالی داشته باشند.

وی تصریح کرد: بنابراین باید به دانشجویان میدان دهیم تا حرف‌هایشان را بگویند و ما هم حرف‌های آنها را شنیده و از پیشنهادات و نقطه نظرات آنها استفاده کنیم. برای اینکه کشور و آینده برای آنها است و آنها باید از همین حالا نقش مشارکتی خود را ایفا کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: نمی‌شود جدا از آنها دنیایی را تصور کنیم که خودمان برایشان بسازیم. آنها باید بدانند چه جامعه‌ای را در نظر دارند. نمی‌توان نقش آنها و دیدگاه‌هایشان را نادیده گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس همچنین بیان کرد: به نظر می‌رسد باید حضور مسئولین بیش از این در جمع دانشگاهیان باشد و بخشی از برنامه‌ها و کارهای مسئولین به گونه‌ای باشد که در تشکل‌ها و برنامه‌های دانشجویی حضور داشته و ضمن بیان خدمات انجام شده در جامعه دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان را پاسخ دهند.

وی با تاکید بر اینکه باید به کمک یکدیگر آینده روشنی را برای جامعه بسازیم، گفت: به نظر می‌رسد نگاه رئیس‌جمهور و دولتمردان این است که مشارکت دانشجویان در برنامه ها بیشتر شود اما به دلیل حجم زیاد کارها در دولت بیشتر وقت مسئولین در بروکراسی اداری تلف می شود و کمتر زمان برای دانشجویان باقی می ماند.

میرزاده در پایان خاطر نشان کرد: اگر ارتباط مسئولین و دانشگاهیان بیشتر و جلسات مستمر باشد، بسیاری از ابهامات که حتی در فضای مجازی هم منتشر می شود برطرف و به سوالات دانشجویان پاسخ داده می شود. در این ارتباط مسئولین و دانشجویان هم خدمات ارائه شده تبیین می شود و هم مشارکت دانشجویان افزایش می یابد.

برچسب ها: تدبیر24 ، دانشجویان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها