بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
گالری‌ها و مراکز هنری تهران با برگزاری نمایشگاه‌هایی میزبان هنردوستان هستند.
تدبیر24»مجسمه‌های تونی کرگ، هنرمند انگلیسی-آلمانی این روزها در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمده است. در این نمایشگاه ۶۰ مجسمه و ۱۴۰ اثر روز کاغذ به نمایش گذاشته شده که قدیمی‌ترین اثر آن متعلق به سال ۱۹۷۰ و جدیدترین اثر تونی کرگ برای این نمایشگاه به ابتدای همین سال میلادی بازمی‌گردد.

نمایشگاه آثار این هنرمند با عنوان «ریشه‌ها و سنگ‌ها» که دوم آبان ماه افتتاح شد، تا ۲۲ دی ماه در موزه هنرهای معاصر تهران ادامه دارد.

گالری فردا

نمایشگاه «صد در صد» با نمایش آثار گیتی نوروزیان در گالری «فردا» روی دیوار خواهد رفت.

نوروزی در این آثار گذاری تغزلی به جهان انتزاع دارد. او نقاشی‌هایی خلق می‌کند که از روند حرکتی خطوط و رنگ به فضایی انتزاعی می‌رسد. در این نمایشگاه نزدیک به ۳۰ اثر از این هنرمند به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه از ۱۷ آذرماه تا ۲۳ این ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک ۲ واحد ۲ مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.

گالری روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ میزبان بازدیدکنندگان است.

گالری نقش‌جهان

نمایشگاه عکس کیوان کاسب با نام «سفر زندگی» در گالری نقش‌جهان به روی دیوار می‌رود.

کاسب در این‌باره می‌گوید: در سفرهایم به دور دنیا از مکان‌های بسیار زیبایی دیدن کردم و عکس گرفتم. سفر مهم‌ترین دغدغه من در زندگی شد و  ثبت لحظه‌های سفر مهم تر. عکس‌ها روایت زیبایی‌هایی هستند که از کنارشان به راحتی نگذشتم. در این عکس‌ها سعی شده موضوعات شهری و طبیعی از نگاهی متفاوت در معرض دید مخاطب قرار بگیرد. از تکنیک اچ دی آر در این عکس‌ها با استفاده از نرم افزار طراحی شده توسط خودم استفاده کرده‌ام که فضاهای رنگی و گرمی را در آن‌ها به وجود آورده است.

نمایشگاه «سفر زندگی» از ۱۷ تا ۲۲ آذر در گالری نقش‌جهان  آدرس نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حافظ، خیابان محمودی۲، پلاک۹ و تلفن ۲۲۷۱۶۲۲۰ برقرار است.

نگارخانه شنبه تعطیل است.

گالری ایده‌پارسی

نمایشگاه عکس درهمین حوالی در گالری ایده پارسی به نمایش درمی آید .  این نمایشگاه که حاصل جستجوی پنج عکاس در طبیعت ایران است ، روز جمعه ۱۷ آذرماه در گالری ایده پارسی افتتاح خواهد شد . 

محمد جواد رییسی ، علی اصغر امانخانی ، سید جواد سیدی ، داود محمدیان و زهرا احمدی عکاسانی هستند که فارغ از دغدغه های شهر نشینی به فضاهای طبیعی و بکر برخی نقاط ایران سفر کرده اند و با نگاهی خاص و خلاق توانسته اند این مناظر را با دوربین خود به تصویر بکشند.

نگاهی پویا ، استفاده درست و به جا از فرم ها همراه با ترکیب بندی های خاص ، از ویژگی‌های مجموعه عکس‌های این نمایشگاه است. «درهمین حوالی» با ۲۵ فریم عکس تا روز ۲۲ آذرماه پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. 

خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه عکس انجمن عکاسان سینمای ایران، انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و انجمن عکاسان خانه تئاتر و نمایشگاه عکس استان های خراسان و آذربایجان غربی طی برگزاری ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان روی دیوار می‌رود.

ششمین همایش ۱۰ روز با عکاسان ۱۵ تا ۲۴ آذرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

گالری مژده

نقاشی‌های رضا بیگناه در گالری مژده به روی دیوار رفته است.

این هنرمند در کشور کانادا اقامت دارد و این هفتمین نمایشگاه انفرادی او محسوب می‌شود که اغلب شان در تورنتو کانادا بود.

بیگناه درباره آثارش می گوید: «هر دوره از نقاشی‌هایم متاثر از رویداد یا اتفاقی است که مرا ملزم به بیان خود کرده است. مهاجرت، و همزمان اندیشیدن در دو فرهنگ متفاوت، اگر چه بیشترین تاثیر بر فرم و مضمون نقاشی‌هایم داشته است، اما به طور کلی انسان، به معنای وسیع کلمه، محور تمام آن‌هاست. با اینکه هر دوره از کارهایم، مستقل و متفاوت به نظر می‌رسد، اما در نهایت مضمون مشترکی دارند که درونیات مرا بازگو می‌کنند.»

نمایشگاه نقاشی های رضا بیگناه تا بیست و یکم آذر ماه در گالری مژده به نشانی سعادت آباد، علامه شمالی، هجدهم شرقی، پلا ۲۷ دایر است.

گالری ایوان

قاشی‌های قاسم محمدی با نام «مزرعه رنگین‌کمان» به نمایش گذاشته شده است.

محمدی در استیتمنت این نمایشگاه آورده است:

«اکنون به ژرفای درون/ علفی بی اندازه بلند قامت روان می شوم/ آن جا آدمی هم چون ملخی کوچک ظاهر می شود/ اما ، آن جا ملخان غول آسایند/ و از پرتگاه های بلند / و از نوک مناره های سبز گیاهان/ ما را به خود می‌خوانند/ این ها خاطرات انسانی از نوع دیگر است.»

نمایشگاه «مزرعه رنگین کمان» تا ۲۴ آذر ماه در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است.

علاقه‌مندان می‌توانند هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ١۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

موسسه‌ فرهنگی هنری صبا

آثار منتخب یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران به روی دیوار رفته است و نمایش این آثار تا ۲۳ آذر در موسسه فرهنگی هنری صبا ادامه دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، نمایشگاه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها