بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
دومین روز سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت با دیدار مهمانان این کنفرانس با مقام معظم رهبری و تشکیل کمیسون های تخصصی پیگیری خواهد شد.
تدبیر24»مهمانان سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) پیش از ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.
تشکیل کمیسون های پنج گانه و نشست عمومی با حضور شرکت کنندگان در این کنفرانس نیز از برنامه های بعدازظهر در روز دوم خواهد بود.
کمیسیون موقعیت کنونی جهان اسلام و راهکارهای فعال کردن مؤلفه های فرهنگ تمدن ساز به ریاست دکتر بوعبدالله بو غلام الله وزیر اسبق اوقاف و امور دینی و رئیس شورای عالی اسلامی الجزایر، نایب رئیسی آقایان فیض احمد بویان قائم مقام وزارت امور دینی بنگلادش و حجت الاسلام و المسلمین محمد علی میرزایی معاون پژوهشی جامعه الامصطفی(ص) و دبیر سید محمدعلی حسینی مدیرکل اروپا و آمریکا مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بعد از ظهر امروز با حضور اعضای این کمیسیون تشکیل جلسه خواهند داد.
کمیسیون ویژگی های تمدن نوین اسلامی و تمایز آن از غرب به ریاست دکتر داوود عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی، نایب رئیسی آقایان جلال الدین رحمت نماینده مجلس و عضو شورای عالی مجمع از اندونزی و پروفسور علیین سویر استاد دانشگاه فرانسه و دبیری حجت الاسلام و المسلمین پیروزمند استاد دانشگاه تشکیل جلسه خواهد داد.
کمیسیون طرح های احیاگران جهان اسلام جهت تمدن سازی نوین اسلامی سومین کمیسیونی خواهد بود که عصر امروز و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری و نواب رئیسی دکتر کمال هلباوی از مصر و حجت الاسلام و المسلمین فؤاد کاظم مقدادی از عراق و دبیری دکتر فوزی العلوی استاد دانشگاه الزیتونیه و رئیس انجمن المسارات تونس برگزار خواهد شد.
کمیسیون نقش خودباوری مسلمانان و اتحادیه های تقریب نهاد در تشکیل تمدن نوین اسلامی به ریاست دکتر زاهدی وزیر سابق علوم، تحقیقات و رئیس کمیسیون فرهنگ و آموزش عالی مجلس شورای اسلامی و نواب رئیسی آقایان مولوی لیاقت بلوچ رهبری جماعت اسلامی و دبیر شورای ملی همبستگی پاکستان و حجت الاسلام و المسلمین شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای عراق و نایب رئیس مجلس عراق و دبیری دکتر سعید شهابی رئیس مرکز وحدت اسلامی لندن نیز چهارمین کمیسیونی است که بعدازظهر امروز با حضور اعضا برگزار خواهد شد.
پنجمین کمیسیونی که امروز برگزار خواهد شد، کمیسیون مساعی حمیده است که حجت الاسلام والمسلمین تقوی دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ریاست این کمیسیون را برعهده خواهد داشت و شیخ علاالدین زعتری از اعضای دارالافتاء سوریه و حجت الاسلام و المسلمین محمد سعید نعمانی از علمای عراق نواب رئیس این کمیسیون خواهند بود و دکتر محمدحسن تبرائیان مشاور ویژه و دستیار ارشد دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دبیری این کمیسیون را برعهده خواهد داشت.
برپایی نشست عمومی به ریاست آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سخنرانی 12 نفر از صاحب نظران جهان اسلام برنامه پایانی روز دوم سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت خواهد بود.

خبرگزاری تقریب(تنا)
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها