بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با درخواست از واشنگتن برای متعهد ماندن به تعهددات خود، گفت: توافق هسته‌ای ایران کارآمد بوده است و باید حفظ شود.
تدبیر24»فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پاسخ به این سوال مجری شبکه سی‌ان‌ان که در صورت خروج آمریکا از برجام چه احتمالاتی پیش‌رو قرار خواهد داشت، گفت: دیدگاه اتحادیه اروپا آن است زمانیکه ما یک توافق هسته‌ای داریم که برای دو سال گذشته نتیجه‌بخش بوده است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) پایبندی ایران به آن را تایید کرده است، بنابراین نباید توافقی را که کارآمد بوده بر هم زد. بخصوص زمانی که ما با مشکلات اشاعه تسلیحات هسته‌ای در کره شمالی روبرو هستیم.

وی تاکید کرد: برجام کارآمد بوده است و باید آن را حفظ کرد.

او ادامه داد: برای ما اما این یک موضوع امنیتی است اگر جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای مدیریت شود که اکنون برجام این وظیفه را انجام می‌دهد بنابراین توافق هسته‌ای با ایران باید حفظ شود.

به گزارش ایسنا، مقامات کشورمان همواره با رد ادعاهای بی‌اساس غرب و برخی کشورهای عربی بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران تاکید کردند.

موگرینی همچنین از آمریکا خواست تا به تعهدات خود در برجام پایبند بماند.

برچسب ها: تدبیر24 ، برجام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها