بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کارلوس کی‌روش دست به کار جالبی زده است.
تدبیر24»کادر فنی تیم ملی قصد دارد با استفاده از ویدئوهای شش بعدی، بازیکنان تیم ملی را برای بازی مقابل ستاره های اسپانیا و پرتغال آماده کند. این اتفاقی است که برای اولین بار در فوتبال ایران می افتد.

با توجه به اینکه ایران شانس انجام بازی های بزرگ را ندارد، کی روش و دستیارانش قصد دارند با استفاده از عینک های شش بعدی بازیکنان تیم ملی را در فضای مجازی، مقابل ستاره های اسپانیا و پرتغال قرار دهند. گویا این نرم افزار به بازیکنان اجازه می دهند تا حداقل در دنیای غیرواقعی شانس قرار گرفتن جلوی این ستاره ها را به دست بیاورند و برای جام جهانی آماده تر شوند. کی روش بی شک در آینده می تواند در این باره بیشتر حرف بزند.

برچسب ها: تدبیر24 ، کی‌روش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها