بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن خوشحالی از قرعه ایران در جام جهانی عنوان کرد، بی‌صبرانه منتظر شروع این رقابت‌ها و رویایی با بهترین بازیکن جهان یعنی کریستیانو رونالدو است.
تدبیر24»تیم فوتبال  المپیاکوس دیشب (شنبه) موفق شد با درخشش کریم انصاری فرد، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، تیم پانتولیکس را با نتیجه‌ چهار بر یک شکست دهد. کریم انصاری فرد گل سوم تیمش را در ‌دقیقه 66 به ثمر رساند.

کریم انصاری فرد بعد از این بازی از انگیزه بالای خود برای کسب آقای گلی لیگ یونان خبر داد. او بعد از پایان مسابقه، گفت‌: اول از همه می‌خواهم به مجموعه  المپیاکوس و هواداران‌مان برای این پیروزی تبریک بگویم. وظیفه ما این است که بجنگیم و  نتیجه‌ لازم را کسب کنیم. خوشحال هستم که توانستم وظایف خودم را انجام دهم و گلزنی کنم. پانتولیکس تیم قدرتمندی بود و بازی را برای ما سخت کرده بود. آنها یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستند که بازیکنان خوبی را نیز در اختیار دارند ولی ما خیلی خوشحال هستیم که توانستیم در این بازی به برد برسیم، بردی که قدرت و اعتماد به نفس لازم را به ما می‌دهد.  

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ صحبت‌های خود، اظهار کرد: مهم نیست که چه بازیکنانی در ترکیب قرار می‌گیرند. مهم این است که ما توپ را از خط دروازه‌ عبور دهیم. واقعا برایم فرقی نمی‌کند که بازی کنم یا نه مهم کسب تیم است. این مربی است که چه بازیکنی بازی کند. حقیقت این است که ما بازیکنان بزرگ و خوبی را داریم و هر کسی که در زمین باشد برای پیروزی تیم تلاش خواهد کرد.

انصاری فرد درباره‌ی قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه و هم گروهی با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش، افزود: خوشحالم که برابر بزرگترین بازیکن جهان یعنی کریستیانو رونالدو بازی خواهم کرد. هدف ما حضور در جام جهانی نبود، از همان ابتدا ما به دنبال این بودیم که شگفتی ساز جام جهانی شویم. می‌خواهیم با عملکردمان در روسیه همه را شگفت زده کنیم. خوشحال هستم که جام جهانی این فرصت را به ما قرار داد تا با شماری از بهترین بازیکنان جهان روبرو شویم. من بی صبرانه منتظر شروع جام جهانی روسیه هستم. ما تیم‌ ‌قدرتمند و خوبی داریم و من مطمئن هستم که در جام جهانی 2018 می‌توانیم برابر تیم‌های اروپایی عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.

کریم انصاری فرد در پاسخ به این پرسش که با ادامه‌ گلزنی در لیگ هلند و آقای گلی در این لیگ شانس بالایی برای حضور در جام جهانی دارد، گفت‌: نمی‌توانم به شما دروغ بگویم. نمی‌توانم بگویم که این هدف من نیست. دوست دارم چنین اتفاقی رخ دهد. اگر بتوانم آقای گل شوم برای سومین بار در دوران فوتبالی‌ام توانسته‌ام به این مهم دست یابم. البته نمی‌توانم از الان قول دهم که آقای گل شوم، ولی مطمئن باشید که تلاش خواهم کرد تا به این مهم دست یابم.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها