بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
گنارو گتوزو به قدری در زمین فوتبال بازیکن عصبی بود که با کوچکترین حرکت خاصی از بازیکن تیم مقابل از کوره در می رفت و به سمت بازیکن حریف حمله می کرد.
تدبیر24»گنارو گتوزو به قدری در زمین فوتبال بازیکن عصبی بود که با کوچکترین حرکت خاصی از بازیکن تیم مقابل از کوره در می رفت و به سمت بازیکن حریف حمله می کرد. بله دقیقا از واژه حمله باید برای رفتار گتوزو استفاده کرد.

او قد و قامت خیلی بلندی هم نداشت اما با این حال مقابل بازیکنان بلند قامت هم کم نمی آورد و کمتر کسی است که رفتار او با پیتر کراچ مهاجم 2 متری انگلیسی را در دیدار میلان – تاتنهام از یاد برده باشد جایی که گتوزو با پرش های پشت هر هم سعی می کرد به صورت او مشت پرتاب کند.

گتوزو با وجود اینکه یکی از موثرترین بازیکنان دوران خود بود و نقش مهمی در قهرمانی میلان در اروپا و ایتالیا در جام جهانی ایفا کرد بارها نیز تیم هایی خود را 10 نفره کرده بود. در دوران بازیگری گتوزو تا دلتان بخواهد آرشیوی گسترده از کارت های قرمز مشاهده می شود.

می گویند بازیکنان خشن وقتی از فوتبال کنار می روند رفتاری متفاوت با زمین فوتبال پیدا می کنند اما درباره گتوزو این مسئله کاملا متفاوت است. او امروز و در موقعیت تازه در دنیای مربیگری درست مانند دوران بازیگری رفتار می کند و هر لحظه ممکن است از کوره در برود. رفتار گتوزو جوان در کنار زمین و در قامت تازه او را تبدیل به یکی از ترسناک ترین مربیان فوتبال جهان کرده است.

او چندی پیش و در دوران مربیگری در پیزا بارها با دستیاران خود درگیر شده بود و حتی در آن زمان ویدئویی معروف منتشر شده بود که گتوزو در آن گلوی دستیار خود را می گیرد و سیلی محکمی به صورت او می کوبد. البته گرفتن گلو رفتار تازه ای از گتوزو نیست و او در دوران فوتبال خود نیز بارها این رفتار خشونت آمیز را بروز داده بود. مانند دیدار میلان – تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا که گتوزو با مربی پر سن و سال حریف درگیر شد و با قدرت تمام گلوی او را با دستانش فشار داد.

گتوزو طبعی خشن دارد و بازیکنان از او حساب می برند. شاید به همین دلیل سران میلان تصمیم گرفتند سرمربیگری تیم آشفته خود را به او واگذار کنند. مربی قبلی مونتلا مربی خوش فکری بود اما کاریزمای لازم را برای میلانی ها نداشت اما گتوزو... بی تردید حکایت او متفاوت است و با توجه به اینکه تنها چند روز است حضور او در میلان کلید خورده باید در انتظار رفتارهای تند او در میلان هم باشیم. هر چند اگر رفتارهای خشن گتوزو به موفقیت میلان ختم شود کسی هم از او بابت رفتارهایش انتقاد نمی کند.



ترسناک ترین سرمربی فوتبال جهان+تصاویر

ترسناک ترین سرمربی فوتبال جهان+تصاویر

ترسناک ترین سرمربی فوتبال جهان+تصاویر
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها