بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
نابسامانی مدیریتی در باشگاه استقلال سرانجام کاسه صبر سرمربی آلمانی را هم لبریز کرد تا جایی که گفته می شود او در حال بررسی پیشنهادهای جدید است.
تدبیر24»به رغم پیروزی امیدوارکننده استقلال مقابل سپاهان از این باشگاه خبرهای خوبی به گوش نمی رسد. از قرار معلوم  وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال روز جمعه قرار بوده با افتخاری مدیرعامل باشگاه جلسه ای داشته باشد اما او از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر معطل مانده و افتخاری حتی جواب تلفن او را هم نداده است.
 شفر که به شدت عصبانی بوده قصد استعفا داشته و می خواسته جمعه شب از ایران خارج شود اما چون پاسپورت او در اختیار دبیرخانه باشگاه استقلال بوده شفر در تهران مانده است. ظاهرا بی برنامگی در باشگاه استقلال او را حسابی شاکی کرده است.

وقتی شفر عصبانی شد
در حالیکه پس از برد پر گل استقلال مقابل سپاهان، همه چیز خوب به نظر می رسید، اما وینفرد شفر به شدت نگران وضعیت تیم استقلال، اردوی نیم فصل و نقل وانتقالات است. همانطور که گفته شد شفر از بی برنامگی و اختلاف در هیات مدیره عصبانی شده و قصد استعفا داشته است. یکی از دلایل اصلی ناراحتی شفر لغو اردوی دبی استقلال بوده است. شفر با توجه به ارتباط هایی که در امارات داشته در دبی اردو و بازی دوستانه هماهنگ می کند اما باشگاه به او اعلام می کند به دلیل مشکلات مالی امکان برگزاری اردو در دبی وجود ندارد. این در حالی است که شفر به باشگاه اعلام کرده که با مبلغ یک پنجم هزینه اردوی کیش، تیم را به دبی می برد. البته ظاهرا اول باشگاه با اردوی دبی موافقت می کند اما به یکباره روز چهارشنبه به شفر اعلام می شود که امکان برگزاری اردو در دبی وجود ندارد. نکته عجیب این است که دو روز قبل پندار توفیقی از امارات با شفر تماس می گیرد و از او در مورد تعداد اتاق های مورد نیاز در هتل می پرسد که شفر می گوید به من گفته شده اردو لغو شده و تو داری برای چه کسانی هتل رزرو می کنی؟

وقتی افتخاری جواب شفر را نمی دهد
شفر چند هفته ای است که می خواهد با افتخاری جلسه بگذارد اما نه افتخاری جواب او را می دهد و نه اعضای هیات مدیره در این باره حاضرند با شفر جلسه بگذارند. ظاهرا قرار بوده پیش از بازی با سپاهان، باشگاه به شفر و دستیارانش پرداختی داشته باشد اما این وعده باشگاه عملی نشد و شفر به باشگاه اعلام کرد اگر تعهدات پرداخت نشود حاضر به کار کردن نیست. در نهایت افتخاری مجبور شد که با پرداخت بخشی از تعهدات کادرفنی خارجی استقلال را راضی کند و آنها یکی دو روزی آرام شوند. اما روز جمعه شفر به سیم آخر زد به حدی که دنبال کاغذ برای نوشتن استعفا می گشت! شفر نگران نقل و انتقالات هم هست و لیست خرید بازیکنان در نیم فصل و بازیکنان خروجی را هم هنوز نتوانسته به افتخاری بدهد. شفر روی نظم و برنامه ریزی تاکید ویژه ای دارد و از شرایط حال حاضر استقلال به شدت ناراحت و دلخور است.

استقلال زمین تمرینی ندارد
نبود یک زمین خوب برای تمرین هم به دلخورهای شفر افزوده است. استقلالی ها در زمینی تمرین می کنند که قبل از استقلال، تیم دیگری در آن تمرین می کند. شفر می خواهد بیش از یک ساعت و نیم در زمینش تمرین کند اما نمی تواند این زمان را افزایش دهد.  در قرارداد شفر هم بندی هست که او نمی تواند علیه مدیران و کمبودها مصاحبه کند وگرنه محروم خواهد شد. ظاهرا شفر در حال بررسی پیشنهادهای دیگری است و امکان ماندن او در استقلال با این شرایط زیاد نیست.

 ناراضی از مترجم
شفر از مترجمش هم ناراضی است. مترجم آلمانی شفر، حرفهای او را به طور دیگری ترجمه می کند و ظاهرا  شفر متوجه شده که مترجم طبق تقاضای باشگاه ترجمه را انجام می دهد. سرمربی آلمانی فیلم های ترجمه اش را برای مترجم مورد اعتمادش در آلمان فرستاده و او متوجه شده حرفهایش طور دیگری ترجمه می شوند. او مترجم قبلی را رد کرده و گفته مترجمی که باشگاه به او معرفی کند را نمی خواهد و گفته مترجم مورد اعتماد خودم را می خواهم. علاوه بر همه اینها او هنوز در هتل زندگی می کند و باشگاه نتوانسته برای او یک آپارتمان اجاره کند و به همین دلیل شفر به شدت عصبانی است و عقیده دارد باشگاه فقط به او وعده می دهد. با این اوصاف اگر باشگاه استقلال نتواند شفر را راضی کند، به زودی شاهد جدایی زودهنگام او از استقلال خواهیم بود!

برچسب ها: تدبیر24 ، وینفرد شفر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها