بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادهای رئیس‌جمهوری ترکیه، او را به حمایت از تروریسم متهم کرده است.
تدبیر24»«ابراهیم کالن» سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه، روز گذشته اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل درباره «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری این کشور را محکوم کرد.

کالن در بیانیه‌ای گفت: «مسئولان اسرائیلی بایستی به جای حمله به کشور و رئیس ما، به اشغال اراضی فلسطینی پایان دهند.»

وی افزود: «کسانی‌که خیال می‌کنند شهر قدس، اولین قبله مسلمانان، را پایتختی برای دولت اشغالگر قرار می‌دهند، بیهوده تلاش می‌کنند.»

سخنگوی اردوغان تأکید کرد: «اسرائیل، که قوانین بین‌المللی را نادیده می‌گیرد و اراضی ملت فلسطین را غصب و قطعنامه‌های سازمان ملل را به شکل سیستماتیک نقض می‌کند، باید به خاطر اقداماتش مواخذه شود.»

اردوغان در تازه‌ترین اظهاراتش در واکنش به سرکوب تظاهرات فلسطینیان معترض به تصمیم آمریکا درباره قدس، اسرائیل را «دولتی تروریست و اشغالگر» توصیف کرد.

بنیامین نتانیاهو نیز در پاسخ به رئیس‌جمهور ترکیه گفته است که «ما از رئیس‌جمهوری که روستاهای کُردنشین در کشورش را بمباران و روزنامه‌نگاران را به زندان می‎اندازد و همچنین به ایران در دور زدن تحریم‌های بین‌المللی کمک می‌کند و از سوی دیگر، حامی تروریست‌ها از جمله در غزه برای کشتن بی‌گناهان است، توصیه‌های اخلاقی نمی‌‌شنویم.»

نتانیاهو همچنین مدعی شده است که قدس برای سه هزار سال پایتخت اسرائیل بوده و «هرگز پایتخت هیچ مردم دیگری نبوده است.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود، تلاش‌ها برای انکار «ارتباط هزار ساله‌ای مردمان یهودی با بیت‌المقدس بی‌معنی» است.

برچسب ها: تدبیر24 ، جدال لفظی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها