بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
دقایقی پیش مطلع شدیم مقام معظم رهبری در پیامی که از طریق دفتر ایشان به طاهره قیومی رئیس سابق مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور رسید، فرموده اند: توصیه می کنم صبر و تحل کنید، انسان با صبر و تحمل زیان نمی بیند.
تدبیر24»به گزارش خبرنگار تدبیر24 پیش از این طاهره قیومی پس از حدود 4 سال حضور در دفتر رئیس جمهور در سمت ریاست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور و در پایان دولت یازدهم به اتهام ارتباط با کانال های خبری ضد نطام مدتی در بازداشت به سر برد. وی پس از مدتی با اثبات بی گناهی خود از بازداشت آزاد شد ولی به دلایلی از سمت قبلی خود کنار گذاشته شد. اما موضوعی که در این بین مورد توجه بود، عدم توجه ارگان های مرتبط در دلجویی و اعلام بی گناهی وی در این مدت بود که سبب شد تا شرایط کاری و ادامه فعالیت های اجتماعی برای قیومی سخت و دشوار گردد.

پیش از این و در همین راستا، قیومی با انتشار عکسی از هدیه فردی خبر داد که یک تسبیح متبرک به دستان رهبری جهت طلب حلالیت برای خطای بزرگ و جبران ناپذیر همکارانشان برای وی و مادرش آورده بودند.

پس از آن نیز موضوع اظهار نظر عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما در خصوص این قبیل رفتارهای سازمان های مرتبط خبر ساز شد که  واکنش علوی وزیر اطلاعات و طلب حلالیت وی را به همراه داشت.

در ادامه همین ماجرا امروز و در دقایقی پیش مطلع شدیم مقام معظم رهبری در پیامی که از طریق دفتر ایشان به طاهره قیومی رئیس سابق مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور رسید، فرموده اند: توصیه می کنم صبر و تحل کنید، انسان با صبر و تحمل زیان نمی بیند.
این موضوع و ورود رهبری به این مسئله می تواند موید تکریم شخصیت و انسانیتی باشد که انتظار آن از مسئولانی می رود که با مشخص شدن بی گناهی مضنونین به اتهامات نسبت به دلجویی و طلب حلالیت اقدامات لازم را بجا آورند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها