بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور گفت: یکی از فعالیت‌ها مربوط به تبلیغات غیرمجاز اینترنتی است که با این مسئله برخورد و جلوی تبلیغات غیرمجاز اینترنتی گرفته می‌شود. همچنین ما عملیات پانجیا (طرح مبارزه با داروهای غیرمجاز و تقلبی) را با همکاری نیروهای انتظامی انجام می‌دهیم.
تدبیر24» شهریار اسلامی تبار در سومین همایش مقابله با فساد و قاچاق کالاهای حوزه سلامت که امروز با حضور رئیس سازمان غذا و دارو، نماینده منطقه‌ای دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد وزارت دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، رئیس امور سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم و دبیر هیات عالی نظارت سازمان اداری و استخدمی کشور همچنین معاون بازرسی و قضایی دادگستری کل استان تهران در سازمان غذا و دارو برگزار شد،افزود: مصادیق مهم کالاهای سلامت محور شامل پنج محور اصلی دارو، غذا، مکمل‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی هستند که در این محورها قاچاق رخ می‌دهد و مسئولان برای برخورد با متخلفان عمل می‌کنند و وظایف خود را انجام می‌دهند.
مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غدا و دارو افزود: دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) ناظرانی دارد و یکی از وظایف این سازمان این است که اقدامات مقابله با فساد را ارزیابی کند و هر ساله بر اساس این ارزیابی‌ها به کشورها رتبه داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کشور ما اقدامات زیادی را در حوزه قوانین انجام داده است، گفت: در سال ۲۰۱۵ رتبه ایران بین ۱۶۸ کشور ۱۳۱ بود و در سال گذشته رتبه ایران تغییری نکرد اما نمره ما بهتر از سال ۲۰۱۵ شد.
مدیرکل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو افزود:  در کشور ما مانند تمام کشورها فساد وجود دارد اما مهمترین نکته این است که در ایران سازمان‌های مربوطه با این مسئله برخورد می‌کنند.
وی افزود: یکی دیگر از وظایف ما تدوین برنامه عملیاتی بود که این کار انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها