بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
فرمانده کل ارتش در پاسخ به نامه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از اقدامات وزیر و معاونت‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت قدردانی کرد.
تدبیر24»متن کامل پاسخ امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرماندهی کل ارتش به دکتر هاشمی وزیر بهداشت به این شرح است:
 
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر سیدحسن هاشمی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
   
با سلام و احترام، از نامه محبت آمیز جناب عالی در قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می کنم.
 زلزله غرب کشور اگرچه موجب تاثر، غم و اندوه آحاد ملت شریف ایران و همچنین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، اما از منظری دیگر یادآور روح همبستگی و همدلی ایران سربلند اسلامی در همدردی و کمک به برادران و خواهران مصیبت دیده است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز متالم از درد و رنج مردم غیور و همراه با کاروان عظیم امداد رسانی، به انجام وظیفه ذاتی، انسانی و دینی خود پرداخته و خدای بزرگ را برای این توفیق خدمت رسانی شاکر است.
از همت والای حضرتعالی و تلاش های بی شائبه کارکنان خدوم و شریف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت درمان آن وزارتخانه، مدیریت اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و سایر دانشگاه های علوم پزشکی که از همان لحظات اولیه به امداد رسانی پرداخته و حماسه آفریدند تشکر می کنم.
توفیقات روزافزون شما را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها