بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ادامه‌یافتن عملیات جست‌وجو برای یافتن سیدعلی حسینی خبر داد.
تدبیر24»سید مجتبی احمدی، اظهار کرد: طبق اعلام دکتر شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر تجسس کوهنورد مفقود مشهدی تا زمان ممکن برای یافتن وی ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه «تعداد 25 نفر کوه‌نورد و نیروی امدادی مجرب از صبح فردا، چهارشنبه در منطقه حضور می‌یابند»، ادامه داد: ایمنی امدادگران در عملیات امدادی یک اصل است و شرایط آب و هوایی منطقه و وضعیت بارش‌ها باید در عملیات تجسس مدنظر باشد و گرنه عملیات تجسس برای یافتن سید علی حسینی تا هر لحظه که امکان داشته باشد، ادامه دارد.

احمدی تصریح کرد: در روزهای اخیر 67 نفر کوه‌نورد امدادی در منطقه حضور داشته‌اند و عملیات تجسس از فردا چهارشنبه با افزوده شدن 25 نیروی تازه نفس وارد فاز جدیدی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه «شکافتن برف‌ها در دهلیز عمیق از فردا با حضور نیروهای جدید پیگیری می‌شود»، خاطرنشان کرد: همچنان امید به یافتن آخرین عضو گروه کوه‌نوردان مشهدی در این ارتفاعات وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین معاون امداد و نجات هلال احمر استان نیز امشب از مشهد اعزام و از فردا در ترکیب گروه اعزامی تجسس آخرین کوهنورد مفقود حضور می‌یابد.  

به گزارش ایسنا، این خبر در حالی اعلام می‌شود که سیدمجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صبح روز گذشته در نشست تخصصی بین‌المللی «آگاهی‌رسانی خطرات مهمات انفجاری باقی‌مانده از جنگ» در مشهد گفته بود: «بنا بر اطلاعات واصله روز گذشته آخرین روز تجسس در ارتفاعات اشتران‌کوه یوده و اگر تا پایان روز گذشته اطلاعی از هویت این نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی پیدا نشود عملاً عملیات تجسس آینده به تیرماه 97 موکول می‌شود».
برچسب ها: تدبیر24 ، کوهنورد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها