بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
سنگربان یوونتوس تاکید کرد که هنوز زمان خداحافظی‌اش از میادین را مشخص نکرده است و شاید فصل بعد هم به فوتبالش ادامه دهد.
تدبیر24»جیان لوئیجی بوفون به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است.

او قول داده بود که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از فوتبال ملی خداحافظی کند. بوفون درباره پایان دادن به حضورش در مستطیل سبز گفت‌: بعد از ناکامی از صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ بسیاری به حمایت از من پرداختند که باید از همه آنان تشکر کنم. حضور من در مستطیل سبز بستگی به آمادگی بدنی‌ام دارد. اگر احساس کنم که می‌توانم ادامه دهم حتما به حضور در یووه ادامه خواهم داد.

بوفون درباره قرار گرفتن در رده چهارم نامزدهای توپ طلا ۲۰۱۷ گفت: این افتخار بزرگی برای من بود اما مهم برای من موفقیت یوونتوس است. فعلا در رده سوم جدول رده‌بندی هستیم و باید به صدر باز گردیم. یوونتوس در هر دیداری محکوم به پیروزی است و باید به تلاش خود ادامه‌ دهیم.

سنگربان یوونتوس درباره انتقاد ندود از دیبالا، گفت‌: ندود وقتی صحبت می‌کند قصد او تنها توصیه کردن است. او از دیبالا خواسته که تلاش بیش‌تری از خود نشان دهد و فداکاری خود را در میدان افزایش دهد و این اصلا خواسته انتقادی نیست.

برچسب ها: تدبیر24 ، فصل بعد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها