بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
دانشمندان هندی در جدیدترین پیش بینی خود مدعی شدند یک ویروس فضایی ناشناس، بشریت را در 23 دسامبر نابود خواهد کرد.
تدبیر24»دانشمندان هندی مدعی شدند ویروسی فضایی ۲۳ دسامبر، بشریت را نابود خواهد کرد.
 
به گزارش نامه نیوز  دانشمندان هندی در جدیدترین پیش بینی خود مدعی شدند یک ویروس فضایی ناشناس، بشریت را در 23 دسامبر نابود خواهد کرد.
 
اسپوتنیک در گزارش خود به نقل از پایگاه روسی " VladTime" آورده است دانشمندان شهر دهلی هند اعلام کرده اند پایان جهان همین ماه دسامبر سال جاری میلادی خواهد بود. این دانشمندان گفته اند علت نابودی بشریت ویروسی پیچیده است که 23 دسامبر از سوی جسمی فضایی بر روی کره زمین منتشر می شود و به سبب بیماری که از سوی این ویروس انتشار یافته، تمامی بشریت ظرف یک هفته نابود خواهد شد. آنها شیوه انتقال عفونت از یک شخص به شخص دیگر را اعلام نکردند.
 
طبق اعلام این پایگاه، دانشمندان به تازگی شئ پیچیده ای را در فضا مشاهده کردند که در پایگاه های داده ای ناسا موجود نیست و از همین رو احتمال می رود این جسم ویروسی مرگبار را به روی زمین آورد که سبب نابودی تمامی اشکال حیات بر روی زمین شود.
 

 
اظهارات دانشمندان هندی در حالی مطرح می شود که پیشتر نیز شماری از رسانه ها اعلام کرده بودند پایان جهان طبق تقویم مایاها در 2012 نیست و فهم پیش بینی مایاها درست صورت نگرفته است؛ بلکه جهان در 2017 پایان می یابد.
برچسب ها: تدبیر24 ، جهان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها