بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مدیرکل تعزیرات استان تهران اقدامات پیشگیرانه در حوزه تعزیرات را دارای اهمیت بیشتری از برخورد و مجازات دانست و عنوان کرد که رویکردش را در تعزیرات بر این مبنا ترسیم کرده است.

تدبیر24»محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: رویکرد ما در تعزیرات بر این مبناست که به نحوی به عنوان نیروی ناظر در جامعه حضور داشته باشیم که هم خود سازمان‌های مرتبط با ما که کار نظارتی انجام می دهند، وظایف‌شان را به درستی انجام دهند و هم تا جایی که ممکن است از اقداماتی که به تشکیل پرونده، صدور حکم و محکومیت متخلفین منتهی می‌شود، پیشگیری شود.

وی تاکید کرد: رویکرد ما مبنی بر این است که قبل از وقوع تخلف و جرم به موضوع رسیدگی شود، این روش هم در جهان و هم در اصول حقوقی پذیرفته‌تر و مطلوب‌تر است.

مدیرکل تعزیرات استان تهران اضافه کرد: برای مثال در موضوع کالای تقلبی این که ما اجازه دهیم یک کالای تقلبی در اختیار مردم قرار گیرد، آسیب خود را به جا می گذارد و بعد ما رسیدگی کنیم و متخلفین را مجازات کنیم، اگرچه جزء وظایف قانونی ما است؛ ولی خیلی مطلوب من نیست. ما به دنبال این هستیم که تا آنجا که ممکن است قبل از وقوع تخلفات جلوی آن‌ها گرفته شود.

اسفنانی بیان کرد: اگر بنا باشد در موضوع گرانفروشی اجازه دهیم مجموعه‌ای که کالاهای اساسی مردم را توزیع  می کند، کالا را گران کند و بفروشد، مدتی بگذرد و بر حسب گزارشات مردمی با این موضوع مواجه شویم و پرونده‌ای تشکیل دهیم، اثر مثبتی نمی گذارد. بنا داریم به گونه‌ای حضور داشته باشیم که کمتر شاهد تخلف باشیم و قبل از وقوع تخلف اقدامات لازم را انجام دهیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها