بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تأکید کرد: ما مخالف هر گونه تعرض به نقش تاریخی اردن در قدس و مقدسات اسلامی و مخالف کامل طرح موسوم به «وطن جایگزین» برای آوارگان فلسطینی هستیم.
تدبیر24»دفتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وی طی تماس تلفنی با عاطف طراونه، رئیس پارلمان اردن، پیامدهای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار داده است.

هنیه در این تماس تلفنی خاطرنشان کرد، مرحله کنونی بیش از هر زمان دیگری نیازمند افزایش تلاش‌های مشترک و هماهنگی برای مقابله با این تصمیم است؛ تصمیمی که به منزله تجاوز به فلسطین و کشور پادشاهی اردن و نیز تجاوز به کل جهان اسلام به شمار می‌رود.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین از تلاش‌های ملک عبدالله بن حسین و نقش پارلمان این کشور و مواضع آشکار و ثابت امان در مخالفت با تصمیم اخیر دونالد ترامپ درباره قدس تمجید و از تحرکات مردمی گسترده در اردن قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هنیه در این گفت‌وگوی تلفنی تصریح کرد که در این میان، موضع پارلمان اردن از نخستین و قوی‌ترین مواضع سیاسی بود که تاثیر مثبتی بر تحرکات مردمی در کشور دوست و برادر اردن داشت.

عاطف طراونه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی اعلام کرد: مسأله فلسطین برای اردن، مسأله‌ای ملی است و مسأله قدس در اولویت پادشاه این کشور و تمامی اردنی‌ها به ویژه پارلمان قرار دارد.

طراونه ضمن تأکید بر اهمیت تداوم همکاری‌ها و هماهنگی و ارتباط مستمر در مرحله آتی، خاطرنشان کرد، باید تمامی طرف‌های پارلمانی در سراسر جهان به تلاش‌های خود برای مقابله با این تصمیم ادامه دهند.

برچسب ها: تدبیر24 ، نقش تاریخی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها