بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
‌مشکلات دانش آموزان روستای نساء کوه لردگان برای رفتن به مدرسه مرتفع شد.
تدبیر24»دانش‌آموزان مقطع ابتدایی روستای محروم «نساء‌کوه پشتکوه میلاس» شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری برای رفتن به مدرسه باید از روخانه‌ای عریض و بسیار پرآب به نام خرسان عبور می‌کردند که به‌دلیل محرومیت از ساخت پل ارتباطی بر روی این رودخانه، دانش‌آموزان خردسال این روستا مجبورند صرفاً با استفاده از یک سیم بکسل که از یک سوی روخانه به سوی دیگر روخانه وصل شده، به‌صورت بسیار خطرناکی عبور کنند.

بخشدار مرکزی لردگان  از احداث پل نفر رو به این روستا خبرداد و اظهار کرد: از طریق شرکت نفت پاسارگاد تهران رایزنی‎‌هایی صورت گرفت که این شرکت قول مساعد داد که به صورت خیری پل نفر رو که از روی رودخانه خرسان گذر می‌کند را احداث کند .

علی فتاحی به احداث یک مدرسه یک کلاسه در این روستا که کمتر از یک هفته کار آن به اتمام می‌رسد، اشاره کرد و گفت: با احداث جاده و مدرسه برای این روستا دیگر نیاز مبرم به پل نفر رو کمتر احساس می‌شود‌.

وی افزود: تا راه اندازی جاده و مدرسه این روستا گهواره و کابل گرگر (جره) این روستا تعویض شد و دانش آموزان می‌توانند با خیال آسوده‌تری از رودخانه عبور کنند. 

بخشدار مرکزی لردگان تصریح کرد: این روستا، روستایی قشلاقی و طبق سرشماری سال 1395 دارای 9 خانوار و 31 نفر که در طول سال فاقد سکنه است و اهالی این روستا فقط در فصل سرد سال در این روستا سکونت می‌کنند. 

وی افزود: این روستا تا امروز فاقد هیچ گونه خدمات گاز، برق و آب است ولی با پیگیری‌هایی که به عمل آمد از طریق اداره برق شهرستان لردگان مسیر برق به این روستا طراحی شد که به زودی مشکل برق این روستا حل می‌شود.

به‌گزارش ایسنا، روستای نساء کوه میلاس در فاصله 35 کیلومتری شهر لردگان و در نقطه صفر مرزی و آخرین نقطه استان چهار‌محال و بختیاری همجوار با استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است‌.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها