بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
آدم وقتی حرف‌های برخی در مورد احمدی‌نژاد را می‌شنود با خود می‌گوید جل‌الخالق! شاید این افراد راست می‌گویند و ما اشتباه می‌کنیم.
تدبیر24»عصر ایران نوشت: «حامیان دیروز احمدی نژاد این روزها در گفت‌وگوهای خود به هر شکل ممکن در تلاش هستند به صورت نرم از یک اتفاق تاریخی عبور و پرونده رابطه خود با احمدی نژاد را در صندوق گذاشته و در آن را قفل کنند. عملکرد ۸ ساله احمدی نژاد در دولت و شورش او علیه قوه قضاییه مهم‌ترین عامل این فراموشی است. آنها خود را به کوچه فراموشی می‌زنند اما خوب می‌دانند که نمی‌توانند از زیر بار حمایت‌هایشان از احمدی نژاد خارج شوند.

زمانی اصولگرایان از احمدی نژاد حمایت کردند و بعد به این نتیجه رسیدند که حمایتشان اشتباه است. این یک امر عادی در بازی سیاست است. قرار نیست همه تصمیم‌ها درست باشد. مسئله این است که آنها می‌خواهند بخشی از تاریخ ایران را پاک کنند و روی اشتباه خود سرپوش بگذارند. جامعه از آنها نمی‌خواهد که بگویند چرا از احمدی‌نژاد حمایت کردند بلکه می‌خواهد برای این حمایت و ضربه‌ای که به جامعه وارد شد معذرت‌خواهی کنند. اصولگرایان اما این کار را نمی‌کنند و حتی در برخی مواقع دست پیش را می‌گیرند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی اصلاح‌طلبان حامی احمدی نژاد در سال ۸۴ و ۸۸ بودند.

کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد و از حامیان سرسخت احمدی نژاد در دهه ۸۰ می‌گوید: «عزیزانی که نگاهشان به احمدی‌نژاد همچنان انقلابی و ارزشی بود و هنوز هم ممکن است برخی ها متوجه نباشد، باید به خود بیایند. شما به احمدی نژاد رأی دادید که او نعوذبالله بشود ولی فقیه و رهبرتان؟ یا به خادمی رأی دادید که بیاید جاده بسازد، آسفالت کند و سیاست های رهبری را پیش ببرد.»

متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری می‌گوید: «گُنده کردن موضوع احمدی نژاد به نفع نظام نیست. همه هم می دانند پایداری با احمدی نژاد هیچ صنمی ندارد.»

آدم وقتی این حرف‌ها را می‌شنود با خود می‌گوید جل الخالق! شاید این افراد راست می‌گویند و ما اشتباه می‌کنیم.

کریمی قدوسی می‌گوید به خادمی رای دادیم که جاده بسازد و آسفالت کند. واقعا شما به این دلیل رای دادید؟ گویا فراموش کرده‌اید که بسیاری از بزرگان اصولگرا او را تا حد یا قدیس بالا بردند.

یادتان نمی‌‎آید رهبر معنوی جبهه پایداری گفته بود اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداست. اگر او آماده بود جاده بسازد پس چرا او را تا حد پیامبران بالا بردید؟ چرا برای هاله نور او تکبیر فرستادید؟

جعفرزاده، نماینده رشت به نکته جالبی در مورد حامیان احمدی نژاد در مجلس اشاره می‌کند. «من با چشمان خودم دیدم که در مجلس به کت او دست می‌کشیدند و دستشان را به خودشان می‌مالیدند.»

این سخنان جعفرزاده یعنی برخی احمدی نژاد را مقدس می‌دانستند نه کسی که آمده است آسفالت کند.

در دنیایی که به اندازه یک موبایل کوچک است و با یک سرچ ساده در اینترنت می‌شود به تمام سخن‌ها و رفتارها رسید، این گونه تلاش برای ساختن یک فراموشخانه، بیهوده و عبث به نظر می‌رسد.

اصولگرایان باید با شجاعت اعلام کنند که اشتباه کرده‌اند و حالا در کنار اصلاح‌طلبان تبدیل به منتقد احمدی نژاد شده اند.»

برچسب ها: تدبیر24 ، فراموشخانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها