بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
سرمربی سابق منچستر یونایتد پیشنهاد دو تیم آلمانی را رد کرده است.
تدبیر24»لوئیس فان خال ۶۶ ساله  از زمانی که از منچستریونایتد کنار گذاشته شد، هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است.

او با پیشنهاد دو تیم آلمانی مواجه شد اما  هر دو پیشنهاد را رد کرد.

فان خال درباره پیشنهاد بوروسیا دورتموند، گفت‌: با پیشنهاد دورتموند مخالفت کردم چرا که زمان کافی را ندارم تا یک تیم کوچک را به بزرگ تبدیل کنم. بورسیادورتموند در حد و اندازه‌های بایرن مونیخ نیست.

سرمربی سابق منچستریونایتد درباره پیشنهاد بایر لورکوزن خاطر نشان کرد: در تابستان سال قبل هم بایر لورکوزن به من پیشنهاد داد. می‌توانستم در این تیم موفق شوم چون بایر لورکوزن استعدادهای جوان زیادی دارد اما باید قبول کرد که من دیگر مربی جوانی نیستم.

برچسب ها: تدبیر24 ، فان خال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها