بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
مربی تیم ملی تفنگ می گوید که نتایج و عملکرد تیراندازان در رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا قابل قبول بوده است.

تدبیر24»ابراهیم اینانلو در گفت وگو با ایسنا در مورد سطح مسابقه‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا اظهار کرد: سطح مسابقه‌ها فراتر از چیزی بود که نه تنها ما، بلکه سایر کشورها انتظار داشتند. این مسابقه‌ها به دلیل کسب سهمیه المپیک نوجوانان و حضور شرق آسیایی‌ها اهمیت زیادی داشت و تیراندازان خیلی خوب در آن ظاهر شدند. تیراندازان شرق آسیایی اردوهای خیلی خوبی را گذرانده بودند تا بتوانند کسب سهمیه کنند و همچنین در بخش بزرگسالان نتیجه خوبی بگیرند.

مربی تیم ملی تفنگ در مورد عملکرد ملی‌پوشان خود و نتایجی که به دست آوردند گفت: نتایج و عملکرد آن‌ها قابل قبول بود. ما در این مسابقه‌ها 6 فینالیست داشتیم که نشان دهنده این است نتایج خوبی حاصل شده است. در فینال گاهی صدم ثانیه‌هاست که دست ملی‌پوش را از مدال کوتاه می‌کند. بهتر است بگویم که خوش‌شانس نبودیم. بر عکس هانوفر که توانستیم با همین سطح رکوردها 6 مدال بگیریم.

او ادامه داد: در این مسابقه‌ها دو تیرانداز جوان پسر ما به فینال راه یافتند. متاسفانه نتوانستیم در این رده تیم اعزام کنیم چون پتانسیل لازم را نداشتیم. در نوجوانان پسر نیز همین مشکل رخ داد و من تنها یک نوجوان را به این مسابقه‌ها اعزام کردم. ریسک زیادی بود که این یک نفر سهمیه المپیک نوجوانان را بگیرد اما خب موفق شد. اگر شرایط داشتیم و در این بخش نیز تیم اعزام می‌کردیم می‌توانستیم کسب مدال کنیم.

اینانلو یکی از دلایل ضعف ورزشکاران را تغییر ساعت دانست و گفت: یکی از دلایل می‌تواند تغییر ساعت خواب باشد. ایران با ژاپن 6 ساعت اختلاف ساعت داشت. شرایط هم اجازه نمی‌داد که ما زودتر به این رقابت‌ها اعزام شویم. این شد که بخصوص در بخش بزرگسالان دختر این مشکل احساس شود. دختران تیراندازان ساعت 4 و نیم صبح به وقت ایران در خط آتش قرار گرفتند و الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ کسانی بودند که فاصله زیادی با رکوردهای خود گرفتند که می‌تواند دلیلش همین اختلاف زمان باشد.

مربی تیم ملی اضافه کرد: نجمه خدمتی به فینال رفت و در فینال متاسفانه با اختلاف بسیار کم مدال نگرفت. از سایر ملی‌پوشان راضی بودم و انتظارات من را برآورده کردند. تنها آرمینا نتوانست آن چیزی که پیش بینی کرده بودیم را برآورده کند که دلیل آن هم مشکل فنی بود که در بخش فینال برای سلاحش پیش آمد.

او سخت‌ترین روزهای زندگی تیراندازی‌اش را فینال صادقیان دانست و گفت: سخت‌ترین روزهای دوران تیراندازی من زمانی بود که در فینال پشت آرمینا ایستاده بودم. او خیلی خوب پیش رفت اما مشکل که برای سلاحش پیش آمد، سبب شد که سهمیه المپیک را از دست بدهد. این برای من خیلی سخت بود.

اینانلو خاطرنشان کرد: نمی‌توان این مسابقه‌ها را با مسابقه‌های دوره‌های قبل که به میزبانی ایران برگزار شد مقایسه کرد. بچه‌ها در این دوره رکوردهای خیلی بهتری نسبت به همین مسابقه‌ها در تهران ثبت کردند اما این مسابقه‌ها به خاطر حساسیت و فشاری که وجود داشت، منتهی به کسب مدال نشد. هند، چین، کره کشورهایی هستند که صاحب مدال و المپیک هستند و در این رقابت‌ها خیلی خوب ظاهر شدند. حتی بنگلادش توانست سهمیه بگیرد. کشور بنگلادش با آوردن مربی دانمارکی، تغییر زیادی در تیم خود داده است و در آینده جزو مدعی‌های این رشته خواهد شد.

او ادامه داد: این کشورها برنامه‌ریزی خیلی خوبی داشتند و این کار را برای ما سخت کرد. من همیشه گفته‌ام اگر در آسیا نتیجه خوبی بگیریم در جهان هم می‌توانیم به نتایج خوب برسیم.

مربی تیم ملی به حمایت بیشتر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: وزارت و کمیته باید دید بهتری نسبت به این رشته داشته باشند تا تیراندازی موفق‌تر شود. ما در این سال یک زمان را برای تمرین از دست دادیم و آن هم به دلیل تغییرات در راس فدراسیون بود.

وی در خصوص اینکه الهه احمدی بعداز نرسیدن به فینال عدم آمادگی روحی را عامل مدال نگرفتنش عنوان کرد، گفت: بحث خیلی مهم در تیراندازی، روانشناسی است. در زمان لازلو بهترین نتیجه‌ها را می‌گرفتیم. الان نیز می‌خواهیم که از مربی روانشناس در کنار تیم استفاده کنیم. باید دانست که اگر یک مربی، روانشناس خوبی نباشد به مشکل خواهد خورد. ما در این مسابقه‌ها مربی روانشناس نداشتیم و تنها دو جلسه قبل از اعزام مربی روانشناس با ملی‌پوشان صحبت کرد اما قرار است بعد از این مربی روانشناس در کنار تیم باشد.

اینانلو کسب دو سهمیه المپیک آرژانتین را مهم دانست و گفت: ما در دوره قبل تنها یک سهمیه المپیک کسب کردیم اما امسال توانستیم آن را به دو سهمیه افزایش دهیم. امسال چین میزبان بود و از امتیاز میزبانی استفاده کرد وگرنه ما باز هم می‌توانستیم یک سهمیه دیگر بگیریم. آرمینا خیلی نزدیک به کسب سهمیه المپیک بود اما خب باید بگویم که ما اگر در این شرایط سخت حتی یک سهمیه هم می‌گرفتیم افت محسوب نمی‌شد و همین کسب دو سهمیه روند رو به رشدی برای تیراندازی در این دوران است.

برچسب ها: تدبیر24 ، تیراندازان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها