بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۹۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو از بازنگری آیین نامه سازمان لیگ خبر داد.

تدبیر24»آرش فرهادیان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عملکرد خوب تیم دانشگاه آزاد به عنوان نماینده‌ی ایران در رقابت‌های تیمی جام‌جهانی تکواندو، توضیح داد: لیگ برتر تکواندو ایران همیشه کمک کننده تیم‌های ملی بوده و از زمانی هم که در خدمت تیم‌های ملی هستم این مسئله برای من کاملا ملموس بوده است. امسال با تدابیری که اندیشیدیم لیگی را با روش مسابقات تیمی جام‌جهانی برگزار کردیم و فکر می‌کنم مردم دیدند که نتیجه این کار چقدر خوب بود.

او افزود: خوشبختانه با این تدبیری که سازمان لیگ تکواندو اتخاذ کرد، توانستیم در این دوره از رقابت‌های تیمی جام‌جهانی که به میزبانی شهر آبیجان در ساحل‌عاج برگزار شد، عملکرد خوبی داشته باشیم و با یک نتیجه خوب پس از چند دوره ناکامی، به عنوان قهرمانی رسیده و جام قهرمانی را به ایران بیاوریم. تیم دانشگاه در این رقابت‌ها نماینده ایران بود که توانست با یک مقدار تقویت (اضافه شدن برخی از ملی‌پوشان دیگر تیم‌ها به ترکیب تیم دانشگاه‌ آزاد)، عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد.

فرهادیان همچنین با اشاره به برخی تغییرات در آیین‌نامه سال آینده سازمان لیگ تکواندو، توضیح داد: باید بدانیم که اگر لیگ‌برتر درست هدایت شود تیم‌های ملی موفقی خواهیم داشت البته، در رده‌های سنی مختلف هم این مسئله مهم است که باید به آن توجه کنیم. خوشبختانه لیگ‌برتر تکواندوی ایران روز به روز بهتر می‌شود و به همین دلیل آینده خوبی را می‌توان برای تیم‌های ملی تجسم کرد. برای بهتر شدن کیفیت لیگ در سال آینده، قرار است کمیته‌ای تشکیل دهیم تا یک بازنگری کلی در آیین ‌نامه سازمان لیگ انجام دهیم.

وی ادامه داد: با تغییرات در اساس‌نامه سازمان لیگ تکواندو در آیین‌نامه جدید حمایت بیشتری از ورزشکاران می‌شود. برای مثال، در بعضی مواقع شاهد دیر پرداخت شدن حقوق و قراردادهای تکواندوکاران بوده‌ایم که فدراسیون سعی می‌کند با تغییر در اساس‌نامه لیگ حمایت بیشتری را از تکواندوکاران وبازیکنان تیم‌ها انجام دهد.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، در پاسخ به این سوال که سال‌های بعد هم از تیم‌های باشگاهی برای شرکت در مسابقات تیمی جام‌جهانی استفاده می‌شود؟ تصریح کرد: طبیعتا وقتی تجربه‌ای موفق باشد، باید نقاط ضعف آن را برطرف و نقاط قوت آن را تقویت کنیم. قطعا اگر احساس کنیم این روند موفق است از آن دفاع می‌کنیم اما اگر بتوانیم طرح‌های جدیدتری را اجرا کنیم که موفق‌تر باشد، این کار را انجام می‌دهیم. باید باور کنیم که تکواندو در دنیا پیشرفت کرده است اما اگر مردم صبر کنند تکواندوی ایران بار دیگر به اوج می‌رسد.

او هم‌چنین درباره‌ عملکرد تیم‌ ملی تکواندو در گرندپری گفت: قطعا نقاط ضعفی در عملکرد تیم‌های ملی بوده است اما نمی‌خواهیم اشتباه‌ دوره‌های قبل را تکرار کنیم. در دوره‌های قبل با چند تکواندوکار رنک بالا به مسابقات گرندپری رفتیم اما نتیجه خوبی نگرفتیم چون فشار زیادی را به تکواندوکاران وارد می‌کردیم. هدف فدراسیون نتیجه گرفتن در المپیک است و به همین دلیل در این دوره از رقابتهای گرندپری در هر مرحله تکواندوکاران مختلفی را اعزام کردیم تا آن‌ها بتوانند با یک آمادگی نسبی تا المپیک صبر کنند.

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در مورد آغاز اردوهای تیم ملی برای شرکت در گرنداسلم، اظهار کرد: مسابقات گرنداسلم تکواندو یک تجربه جدید است که با شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود. پاداش خوبی برای نفرات اول تا سوم تعیین شده است و به همین دلیل تکواندوکاران برای کسب مقام‌های اول تا سوم به این رقابت‌ها می‌آیند. نمی‌توانم بگویم که با برگزاری اردوها می‌توانیم همه‌ مدال‌های طلا در این مسابقات را کسب کنیم اما، باید امیدوارانه کار را ادامه دهیم.

او در مورد مسابقات گرنداسلم ادامه داد: این رقابت‌ها چهار هفته به صورت انفرادی و یک هفته به صورت تیمی برگزار می‌شود. در آبیجان اتفاق خوبی افتاد و فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرد که تیم‌های اول و دوم رقابت‌های تیمی جام‌جهانی به مسابقات گرنداسلم دعوت می‌شوند و به همین دلیل ایران نیز به عنوان تیم قهرمان، در بخش تیمی هم یک نماینده دارد که خوشحال کننده است.

فرهادیان در پایان افزود: امیدوارم همه پیشکسوتان جلو آمده و نقاط ضعفی را که می‌بینند به فدراسیون و ما ارائه دهند تا با برطرف کردن آن‌ها در ادامه راه موفق‌تر باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها