بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۹۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از راه‌اندازی 28 مهدکودک صحرایی در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

تدبیر24»مرتضی کوهی در گفت و گو با خبرنگار  ایسنا، با اشاره به زلزله اخیر در استان، گفت: متاسفانه به علت شدت بالای زلزله خسارت‌های فراوان جانی و مالی بر استان تحمیل شد و در این بین افراد زیادی دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه همواره در بحران‌های اینچنینی یکی از آسیب پذیرترین اقشار جامعه کودکان هستند، تصریح کرد: در بحران‌های اجتماعی و یا طبیعی مانند زلزله، کودکان از ابعاد و جنبه‌های مختلف جسمی، روانی، تغذیه‌ای، رشد و امنیت دچار آسیب می‌شوند و چنانچه توجه به موقع و کافی به آنها صورت نگیرد می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری برای آنها به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا یکی از مهم ترین اقدامات بهزیستی در همان روزهای اول پس از زلزله جهت حفظ سلامت روان کودکان، راه اندازی مهدکودک‌های صحرایی بود.

کوهی از برپایی 28 مهدکودک صحرایی در مناطق زلزله زده استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر 39 کانکس در اختیار این 28 مهدکودک قرار داده شده و برخی مهدکودک‌ها بیش از یک کانکس در اختیار دارند.

وی افزود: از مجموع مهدکودک‌های صحرایی، 16 مهدکودک در سرپل ذهاب، هفت مهدکودک در ثلاث باباجانی، چهار مهدکودک در دالاهو و یک مهدکودک در قصرشیرین راه‌اندازی شده است.

این مسئول تصریح کرد: در مهدکودک‌های صحرایی علاوه بر جنبه آموزشی و بازی و سرگرمی، تلاش شده روح و روان کودکان مناطق زلزله زده به وضعیت عادی بازگشته و تغذیه آنها نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از توزیع یک وعده غذای گرم در مهدکودک‌های صحرایی خبر داد و خاطرنشان کرد: خدمات این مهدکودک‌ها رایگان است.

وی افزود: همچنین در مهدکودک‌های صحرایی با حضور تیم مشاوره کودکان غربالگری شده و آنها که نیاز به خدمات روانشناسی و مشاوره ای دارند به روانشناسان طرح "محب" معرفی شده و کار بازپروری آنها انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها