بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
مدافع یوونتوس می‌گوید که این تیم شانس بالایی برای حضور مجدد در فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد.
تدبیر24»یوونتوس در فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست به فینال راه پیدا کند هر چند که در دیدار نهایی شکست سنگینی را برابر رئال مادرید متحمل شد. بارزالی، مدافع یوونتوس از شانس بالای تیمش برای صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد.

او گفت‌:  باید اعتراف کرد که در فصل جاری تیم‌های بوده‌اند که بهتر و قوی‌تر از ما عمل کرده‌اند اما این را باید بگویم که یووه به دنبال صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان اروپا است و چنین توانایی را هم دارد. تیمی قهرمان می‌شود که کم‌ترین اشتباه را داشته باشد.

مدافع یوونتوس ادامه‌ داد: ما تیم بسیار خوبی داریم و می‌خواهیم فصلی رویایی را تجربه کنیم. یوونتوس همه فاکتورهای لازم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

بارزالی در پایان سخنان خود به ستایش از دو هم تیمی خود پرداخت و ‌اضافه کرد: مهدی بن عطیه بازیکنی کلیدی برای ما در خط دفاعی است و اصلا دوست نداریم که او را از دست دهیم. درباره دیبالا هم باید بگویم که او روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد و دلیلی ندارد که تمرکزش را از دست دهد. او به زودی به روزهای اوجش باز خواهد گشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، یوونتوس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها