بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
سرمربی اینتر از سه بازیکنی سخن گفت که آرزو دارد در تیم او بازی کنند.
تدبیر24»اینتر در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکرد درخشانی با اسپالتی داشته و در صدر جدول رده بندی جای دارد. اینتر در هفته هفدهم رقابت‌های سری A باید به مصاف اودینزه برود. سرمربی با تجربه نرآتزوری در نشست خبری قبل از بازی از سه بازیکنی سخن به میان آورد که آرزو دارد در تیم او بازی کنند.

اسپالتی گفت: از عملکرد شاگردانم رضایت کامل دارم. اینتر با بازیکنانی که در اختیار دارد توانسته در فصل جاری نتایج خوبی به دست آورد و الان در صدر جدول رده‌بندی جای دارد. این بازیکنان شایسته احترام و ستایش هستند.

او ادامه‌ داد: اگر قرار باشد از بازیکنانی سخن به میان آورم که دوست دارم در تیمم بازی کنند از سرخیو راموس، آندرس اینیستا و الکسیس سانچس نام خواهم برد. این سه بازیکن بسیار خوب هستند و از نظر من بهترین در پست‌های خود هستند.

اسپالتی در پایان سخنان خود گفت‌: بازی سختی برابر اودینزه داریم. باید به روند خوب خود ادامه‌ دهیم و با نهایت تمرکز در این دیدار به میدان رویم. امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم و به صدرنشینی ادامه‌ دهیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، اسپالتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها