بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
نوری در رابطه با نقل و انتقالات نیم فصل استقلال گفت: هنوز لیست خروجی ها قطعی نشده اما آنچه مسلم است بهنام برزای و محسن کریمی در نیم فصل دوم به لیست ما اضافه می شوند.
تدبیر24»محمد نوری در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تیم استقلال نیم فصل را خیلی خوب تمام کرد. بازی با سپاهان و نتیجه ای که در این بازی به دست آمد هواداران را راضی و امیدوار کرد و حالا تیم با روحیه‌ای بالاتر برای نیم فصل دوم استارت می‌زند.

وی در رابطه با نقل و انتقالات نیم فصل گفت: هنوز لیست خروجی ها قطعی نشده اما آنچه مسلم است بهنام برزای و محسن کریمی در نیم فصل دوم به لیست ما اضافه می شوند. در صدد جذب یک مهاجم نوک و تمام کننده هم هستیم و امیدواریم که در نیم فصل انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشیم.

عضو کمیته فنی استقلال در خصوص زمزمه جدایی بازیکنانی مثل بیت سعید، شهباززاده و دیگران گفت: تاکنون نه بازیکنی برای دریافت رضایتنامه مراجعه کرده و نه شفر روی بازیکن خاصی به صورت مستقیم و صریح به منظور جدایی دست گذاشته است. الان نمی توان هیچ بازیکنی را جداشده از استقلال دانست. فعلا همه این اخبار در حد گمانه زنی است.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: باوجود این که فاصله ما با صدر جدول نسبتا زیاد است اما برای رسیدن به بالای جدول به هیچ وجه نا امید نیستیم و تا روز آخر با همه توان تلاش می کنیم. یکی از ویژگی آلمانی‌ها این است که تا آخرین لحظه با همه وجود و انگیزه تلاش می‌کنند. بارها دیده شده که تیم های آلمانی به خصوص تیم ملی آلمان در فوتبال توانسته‌اند در لحظات پایانی نتایج را عوض کنند. شفر هم همینطور است و مثل همه آلمانی‌های دیگر تا آخرین لحظه تلاش می‌کند.

نوری افزود: اما اصلی ترین هدف باشگاه استقلال که یک هدف میان مدت محسوب می‌شود قهرمانی در جام حذفی است. ما این مسابقات را برای قهرمانی هدفگذاری کردیم و اولویت خود را حضور قدرتمند در این مسابقات قرار دادیم.

وی افزود: این که حریف استقلال در این مرحله یک تیم لیگ یکی است دلیل بر ساده بودن این مرحله نیست. در همین مسابقات خیلی از تیم‌های لیگ یکی توانستند لیگ برتری‌ها را حذف کنند. همین ایرانجوان توانسته فولاد را در اولین مرحله حذف کند. این ها نشان می‌دهد استقلال هرگز نباید این حریف لیگ یکی را دست کم بگیرد.

مدافع پیشین استقلال تصریح داشت: البته شفر آنقدر باتجربه و دنیا دیده هست که حریف خود در جام حذفی را دست کم نگیرد. فقط من امیدوارم که بازیکنان ما در زمین این اصل را رعایت کرده و حتی یک لحظه از حریف خود غافل نشوند.
برچسب ها: تدبیر24 ، استقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها