بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
باراک اوباما لباس بابانوئل پوشید و در واشنگتن با دانش‌آموزان دیدار کرد.
تدبیر24»باراک اوباما، رییس جمهور سابق آمریکا با پوشیدن کلاه بابانوئل با 50 دانش‌آموزان مقطع راهنمایی در کلوب "جلف" (Jelleff) در واشنگتن دیدار کرد. وی در این دیدار حس و حال سال نو را با دانش‌آموزان تقسیم کرد و با آنان عکس گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رییس جمهور پیشین آمریکا همچنین علاوه بر دست تکان دادن برای کودکان و بزرگسالان در لباس بابانوئل، از کیسه‌ پرشده از هدایای سال نو، به کودکان هدیه داد.

اوباما در حدود نیم ساعت با دانش‌آموزان مشتاقی که برای انجام فعالیت‌های پس از ساعت درسی به این کلوب آمده بودند، صحبت کرد.

شغل جدید اوباما؛ بابانوئل!

وی همچنین عکسی از این دیدار را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و درخصوص آن نوشت: هیچ زمانی بهتر از فصل تعطیلات نیست تا با جامعه معاشرت کنیم. از دیدار امروز با جوانان در کلوب جلف خرسندم.

اوباما در این عکس در میان کودکان شاد قرار دارد و یکی از آن‌ها روی زانوی او نشسته است.

اما اوباما حتی بدون لباس بابانوئل هم برای کودکان وقت می‌گذارد. او از زمان ترک کاخ سفید در ماه ژانویه همراه همسرش، میشل اوباما به طور اعلام نشده از چهار مدرسه و مرکز اجتماعی دیگر نیز دیدار کرده است.

در باور اجتماعی مردم آمریکا، این رییس جمهور سابق علاقه و احساس خاصی به کودکان دارد و در چهره‌های خندان این کودکان نیزمشخص است که احساس متقابلی به اوباما دارند.

برچسب ها: تدبیر24 ، بابانوئل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها