بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری دو سارق زورگیر، و کشف یک قبضه سلاح سرد و تجهیزات دفاعی خبر داد.
تدبیر24»سرهنگ قدرت الله حق پرست رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار گفت: با افزایش سرقت به عنف در محدوده هفت چنار و شکایت شهروندان، پرونده ای در کلانتری تشکیل و مقرر شد گشت های انتظامی در سطح حوزه به طور شبانه روز افزایش و به محض مشاهده مورد مشکوکی بررسی های دقیق و فنی را به منظور شناسایی سارق یا سارقان زور گیر و دستگیری آنها انجام دهند.
وی افزود: گشت های انتظامی را در محله های مختلف این محدوده افزایش و تیم تخصصی ضمن بررسی موارد مشکوک، به انجام تحقیقات اولیه و بازرسی پرداختند.
رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار، تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه بامداد گذشته ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه، متوجه رفتار مشکوک سه نفر شدند که در تاریکی هوا قصد داشتند سوار یک دستگاه خودروی سواری پراید شوند.
وی گفت:ماموران انتظامی ضمن فرمان ایست و توقف خودرو، برای بررسی دقیق تر به آنان نزدیک ولی یکی از متهمان که هنوز سوار خودرو نشده بود، از محل متواری ولی دو همدست دیگر وی دستگیر شدند.
سرهنگ حق پرست گفت:در بازرسی های صورت گرفته از متهمان یک قبضه سلاح سرد و یک اسپری اشک آور، کشف و متهمان که برای رهایی از قانون سعی می کردند با ضد و نقیض گویی راهی برای نجات خود پیدا کنند، دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات بیشتر منتقل شدند.
وی تصریح کرد: متهمان در کلانتری به اتهام سرقت به عنف تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به بزه انتسابی اعتراف و اقرار کردند که با همدستی سارق سوم، اقدام به زورگیری می کردند.
لازم به ذکر است؛ با تکمیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها