بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۹۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
بانوی تیرانداز المپیکی ایران گفت: در رشته بادی کمی افت داشته‌ام.

تدبیر24»الهه احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد کسب نتایجش در رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا، اظهار کرد: فعلا در رشته بادی کمی افت داشته‌ام. این مشکل هم تنها در مسابقات برون مرزی رخ می‌دهد. من در ایران خوب کار می‌کنم و قطعا مساله ذهنی و روانی است که باید روی این مساله کار کرد. در چند مسابقه اخیر در یک روند نمره‌ای پیش رفته‌ام.

بانوی تیرانداز المپیکی ایران در ادامه‌ خاطر نشان کرد: توان من در این مسابقات عالی بود. رکوردهای خوبی را داشتم و در جریان مسابقات هم اصلا استرس نداشتم که به خاطر استرس، بد شروع کرده باشم اما مساله ذهنی مهم است و من از این نظر در شرایط خوبی قرار نداشتم و کمترین نمره‌ای که می‌شد را ثبت کردم.

او ادامه‌ داد: تیراندازی رشته است که نیاز شدید به آمادگی روانی و ذهنی دارد. ممکن است یک تیرانداز تنها 50 درصد از نظر تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمی آماده باشد، اما از نظر روانی و ذهنی در آمادگی بالایی قرار داشته باشد، در این صورت می‌تواند نتیجه‌ بگیرد. اما بر عکس آن اگر یک تیرانداز کاملا آماده باشد و فقط یک ذهن نامرتب، نامنظم و مشکل دار داشته باشد، نمی‌تواند از عهده مسابقات بر بیاید.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل نبود روانشناس است یا خیر، گفت‌: نه. روانشناس داریم دو جلسه با او کار کردیم و تمرین داشتیم. من هم در کل ورزشکاری هستم که بهانه گیری نمی‌کنم. تنها یکسری مشکلات شخصی و مسائل دیگر روی هم انباشت شد تا این اتفاق رخ داد. کار با روانشناس یک یا دو جلسه جواب نمی‌دهد از طرفی بستگی به خود ورزشکار هم دارد که چقدر همکاری کند. خدا را شکر تا بازیهای آسیایی جاکارتا با روانشناس کار می‌کنیم تا ان‌شاء‌الله در جاکارتا نتیجه‌ خوبی بگیریم.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود سرمربی خارجی در نتیجه نگرفتن ها تاثیرگذار است یا خیر، افزود: اصلا نمی‌خواهم در این مورد نظری بدهم. من به عنوان یک ورزشکار موارد لازم که رییس فدراسیون از من خواسته بود را به او گفته‌ام کما این که کادر مربیگری هم بد نیست. خدا را شکر نتیجه‌ بدی هم نداشتیم و در بخش جوانان و نوجوانان نتیجه‌ خوبی به دست آمد و قابل قبول بود.

او ادامه‌ داد: هر چند ما در چند سال اخیر مدال‌هایی را در تیراندازی کسب کردیم،  ولی نباید از تلاش کشورهای دیگر غافل بود. کشورهای دیگر تمرینات خوبی را در این رشته دارند و رو به پیشرفت هستند. تیراندازی در این اواخر مشکلاتی را سپری کرد و تا این مشکلات بر طرف شود زمان می‌برد. فدراسیون تیراندازی هم کادری دارد که بعد از هر شکست یا پیروزی جلسه می‌گذارد و نظرات خود را می‌دهند تا راه‌حل پیدا شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، سلاح بادی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها