بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
معاون عمرانی استاندار البرز بر ضرورت تدوین طرح جامع گردشگری برای مناطق چالوس و طالقان خبر داد.
تدبیر24»خسرو ارتقایی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی البرز اظهار کرد: اهمیت  البرز از لحاظ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: البرز دارای آثار با ارزش فرهنگی و تاریخی است و پتانسیل های بالایی در صنعت گردشگری دارد.
وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان افزود: هر چند طی سالهای گذشته اقدامات زیادی برای احیای بناهای تاریخی استان مثل کاخ مروارید انجام شده اما هنوز تا رسیدن تا نقطه مطلوب فاصله زیادی است.
ارتقایی با بیان اینکه هجوم مهاجرت‌ها از کلانشهر تهران و سایر استانها عرصه را برای کرج تنگ کرده است، گفت: البرز پتانسیل خوبی در بحث گردشگری و صنایع دستی  دارد ولی هنوز نتوانسته خود را از سایه تهران جدا کند که این امر آسیب‌هایی به صنعت گردشگری استان زده است.
معاون عمرانی استاندار البرز با اشاره به تلاش برای مرمت کاخ مروارید گفت: در صددیم با کمک سازمان صنایع دستی و گردشگری و سایر ادارات کاخ مروارید را احیا کنیم.
وی گفت: بخش خصوصی آمادگی خود را برای این امر اعلام کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تدوین طرح گردشگری منطقه چالوس و طالقان گفت: در محور چالوس و طالقان مصوبات شورای امنیت ملی و وزارت شهرسازی و میراث فرهنگی موظف به ایجاد طرح گردشگری شده‌اند.
ارتقایی با بیان اینکه متاسفانه بخشی بستر حریم رودخانه جاده چالوس را تصرف کرده‌اند و عامه مردم فرصت استفاده بهینه برای گردشگری در این مناطق ندارند، افزود: سازمان میراث فرهنگی باید هر چه سریعتر مطالعات تفصیلی برای استقرار گردشگران در استان را ایجاد کند تا بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها