بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۹۸
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹

مخاطبان گرامی؛

ضمن تشکر از توجه شما به مسائل و مشکلات کشور، درصورت تمایل نظرات و پیشنهادات سازنده خود را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ذیل همین خبر ارائه نمایید.

ضمناً مخاطبینی که مایل به انتشار نظرات خود در این صفحه برای عموم نیستند، حتما در انتهای پیام ذکر نمایند. درغیر اینصورت منتشر خواهد شد.

نظرات ارزشمند شما از پایان مهرماه به صورت آنلاین در اختیار مدیر کل محترم روابط عمومی این وزارتخانه جهت بررسی و اقدامات لازم به صلاحدید اداره کل، قرار خواهد گرفت. پیشاپیش از اینکه با انتقادات و پیشنهادات خود، دولت تدبیر و امید را در پیشبرد اهداف راهبردی خود که همان اجرای عدالت در تمامی حوزه ها و سطوح مختلف است یاری می کنید، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۷
انتشار یافته: ۱۱
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
0
1
سلام خوب است
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
2
ما دانشجویان خواهشمندیم دولت طوری عمل کند که بتواند آقای توفیقی رای اعتماد بگیرد
از آقای توفیقی خواهشمندیم رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را عوض کند.ممنون
یک دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
2
سلام علیکم
آقای توفیقی گرامی خواهشمندم عزت رشته های مهم را بازگردانید. وا... در رشته های مهم کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
0
1
آقای وزیر !دانشگاه صنعتی اراک چهار سال زیر چکمه نفوذ سیاسی دانشگاه علم وصنعت ایران له شده است وبارها وبارها از حقوق حقه خود محروم مانده است...خواهشمند است فکری به حال این دانشگاه مظلوم بکنید.
شهریار رحیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
0
0
با سلام . کار خوبی انجام دادین امیدوارم وزیر محترم حداقل وقت اینو داشته باشه تا به مشکلات دانشجویان دانشگاه آزاد رسیدگی کنه با تشکر
ناهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
0
0
سلام، کارت ارشد یکبار پرینت گرفته شده چرا دوباره باید پرینت گرفته شود مگر کاغذ اضافی داریم آخرش که کارتها دور ریخته میشود پس چه فرقی میکند که کارت برای این هفته بوده یا هفته دیگر همینکه زحمت ایجاد کردید که خیلی ها میخواستن برن از سه شنبه تا جمعه مسافرت و شما با این کار خلخل در زندگیشان ایجاد کردید کافی است با همان کارت امتحان اخذ شود کارت دوباره نیاز به صادر کردن ندارد
خجالت بکشید زیرا اسراف در محضر خدا تا جایی که میشود باید اسراف نکرد
عالم محضر خداست در محضر خدا گناه ...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت وزیر محترم و پرتلاش علوم ، تحقیقات و فناوری اطلاعات.
من دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پیام نور هستم. من در قبل انتخابات از جناب آقای دکتر روحانی حمایت کردم در دانشگاه اما بعضی از افراطیون مدام در حال اذیت کردن طرفداران دکتر روحانی هستند و از وزارت پر تلاش علوم که واقعا تحول خوبی در دانشگاه ایجاد کرده بدگویی ظالمانه می کنند. من خیلی دوست داشتم و دارم بتوانم خدمت کوچکی به آقای دکتر روحانی انجام بدم میدانم صدای من که در شهری با کمتر از 50 هزار نفر جمعیت به جایی نمیرسه ولی امید من کم نمیشه و همیشه برای این دولت و وزیر محترم دعا می کنم و آرزو دارم خدمتی به این دولت بکنم.

با تشکر .
این پیام را خصوصی برای وزیر علوم میفرستم.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
با سلام
جناب آقای وزیر علوم ومعاون محترم مالی و اداری
در خصوص بن کالای آخر سال میخواستیم بدانیم که چرا باید اینهمه تبعیض در پرداختها میان وزارتخانه ها و سازمانها باشد چرا بن کالا ی دانشگاه شهید چمران اهواز دویست هزار تومان است درحالیکه به معلمان سیصد هزار تومان و به سازمان آب و برق ششصد هزار تومان و به شرکت نفت هشتصد هزار تومان داده اند. چه معیاری در دولت محترم وجود دارد که اینگونه عدالت از آن پدید آمده است؟
محمدرضا میرزایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
1
لطفا مثل دوره قبلی وزارتخانه راشبیه جهنم ایرانی ها اداره نکنید برخی ا ز واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد درلیست دانشگاه های دارای مجوز شما نیستند ومدرک آنها در دانشگاهی در سطح آموزشگاه مثل پیام نور قابل قبول نیست ودرست مثل جهنم ایرانی هاشده مدرک هست مجوزش نیست مورد قبول همه است در پیام نور نیست در صدور مجوز ملاحظات سیاسی حق را به حق دار نرسانده . دقیقا نفت هست کبریت نیست کبریت هست نفت نیست وآخرش هم هردو هست مسوولش نیست .
غلامرضاجعفری
|
UNITED STATES
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
بسمه تعالی
با سلام و احترام خدمت وزیر محترم علوم و همکاران معزز ضمن تشکر از اصلاحات صورت گرفته در رابطه با وضعیت انتصاب روسای داشگاها برخورد با دانشجویان و سایر موارد مطلوب دیگر اینجانب به عنوان یک مدرس دانشگاه که گاها البته کار رسانه ای هم می نمایم وضعیت کنکور های دکترا و ارشد دولتی و ازاد را غیر علمی می دانم اساسا سوالات با نمره منفی ارزشیابی را درست انجام نمی دهند پیشنهاد منفی ازمونها خصوصا در درس زبان و استعداد تحصیلی و یا طرح سوالات تشریحی و به عبارت دیگر تحلیلی میباشد که خود جای مصاحبه را هم خواهد گرفت روش فعلی اصلا علمی نیست و شایستگی علمی را قربانی ترس و مهارت تست زنی می کند که نتیجه ان دانشجویانی است که در مرحله پایان نامه و رساله روش تحقیق نمی دانند و پول به موسسیات گپی نویسی میدهند و تولید علم کشور و فن اوری عملا با امار موثر نه صرفا کمی بلکه کیفی صفر می ماند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
0
0
***از هرکسی که این متن ها را بررسی میکند تقاضا دارم آن را به گوش وزیرمحترم برساند.**
به امید زمانی که مطلع شوم این پیام به گوش وزیرمحترم رسیده است.****
با سلام جناب آقای وزیر
. مطلب مهمی است ! بی اعتدالتی بزرگی در پذیرش دانشگاه ها در حال انجام است. تاثیر مستقیم معدل در کنکور سراسری یک نامردی به تمام معناست. طوری شده اگر به هر دلیلی شخصی نتواند در امتحانات نهایی نمره ی خوبی کسب کند تقریبا باید قید آرزو هایش را بزند چرا که هیچ راهی برای جبران ندارد به علاوه امتحانات نهایی با کمترین سطح امنیت برگزار میشود و تقلب و افشا بسیار گسترده است جناب وزیر خواهش میکنم سری به فضای مجازی بزنید و نظرات را در زیر خبر های مربوط به تاثیر معدل داده شده را بخوانید. ظلم بزرگی در حق ما روا داشته شده. لطفا برای لغو این قانون اقدام بفرمایید. بخدا که عین بی عدالتی است. تمام آرزو های ما با این قانون سوخت چرا که هر چقدر تلاش کنیم به سرانجامی نخواهیم رسید چون معدل که غیر قابل جبران و دارای مشکلات فراوان است ملاک گزینش ماست این حرف فقط من نیست. جناب وزیر از شما تقاضا میکنم رسیدگی کنید.
از هرکسی که این متن ها را بررسی میکند تقاضا دارم آن را به گوش رییس جمهور برساند.
به امید زمانی که مطلع شوم این پیام به گوش وزیر محترم رسیده است.
. با سپاس در پناه خدا
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها