بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
رییس پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره ایمنی اماکن و ابنیه پلیس در تهران ارائه کرد و گفت: اماکن و ابنیه جدید پلیس با رعایت اصول پدافند عامل و ضوابط مربوط به مقاومت در برابر زلزله‌ها ساخته شده است.

تدبیر24»سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ ایمنی اماکن و ابنیه پلیس، اظهار کرد: تمامی اماکن و ابنیه جدید پلیس با رعایت اصول پدافند عامل و ضوابط مربوط به مقاومت در برابر زلزله‌ها ساخته شده است تا در صورت بروز چنین حوادثی دچار مشکل نشویم.

وی درباره‌ ابنیه قدیمی پلیس نیز افزود: در این زمینه ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد و هر آنچه که ممکن است برای یک ساختمان قدیمی در تهران رخ دهد برای برخی از این ساختمان‌ها نیز رخ می‌دهد، البته ما بسیاری از اصول را در این زمینه رعایت می‌کنیم  و توصیه‌های لازم در این خصوص ارائه شده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان این که معاونت مهندسی ناجا در این زمینه مسئولیت دارد، گفت: همکاران من در این خصوص برنامه داشته و اعلام کرده‌اند اقداماتی در این زمینه انجام داده یا خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها