بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مادر و پسری که اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر در تهران کرده بودند، خبر داد.
تدبیر24»سرهنگ محمد بخشنده در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: از مدتی قبل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از فعالیت افرادی در زمینه خرید و فروش موادمخدر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرارداده و متوجه شده که زن و مردی اقدام به توزیع موادمخدر در محدوده خیابان ایران و بهارستان کرده اند.

وی با بیان اینکه مأموران به شکل نامحسوس تحقیقات خود روی این افراد را آغاز کردند، گفت: در ادامه تحقیقات، مأموران مطلع شدند که این افراد قصد دارند تا با خودروی سواری 405 مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از محدوده بزرگراه آزادگان وارد شهر کنند که در همین راستا مأموران اقدام به تعقیب این افراد کرده و پس از اطمینان از وجود موادمخدر در خودروی این افراد اقدامات خود برای دستگیری دو متهم را آغاز کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: مأموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و به آنان دستور توقف دادند؛ اما دو متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشتند که در ادامه تعقیب و گریز، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین تیر به سمت لاستیک این خودرو کرده و سرانجام دو سوداگر مرگ را در بزرگراه آزادگان زمین‌گیر و دستگیر کردند.

بخشنده با بیان اینکه این دو قاچاقچی مادر و پسر بودند، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان 140 کیلوگرم مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته وی، پس از تشکیل پرونده برای دو متهم، آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها