بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۹۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
پیشکسوت استقلال گفت: در بازی با سپیدرود که منصوریان نبود، انگار بازیکنان استقلال از زندان آزاد شده بودند.
تدبیر24»حسن روشن، در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به روند روبه رشد استقلال چیست؟ گفت: الحمدلله که استقلال نتایج خیلی خوبی را کسب کرده است. خدا را شکر تیم رو به جلو کار می‌کند؛ ولی هنوز زود است که بگوییم روی غلتک افتاده و به سمت قهرمانی می‌رود. به نظرم اگر مشکلات داخلی گریبان استقلال را نگیرد این تیم پیشرفت می‌کند. مشکلاتی مثل مسائل پولی و مدیریتی که به تیم آسیب بزند.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش چرا استقلال نسبت به گذشته روند بهتری پیدا کرده است؟ اظهار کرد: بازیکنان استقلال که همان بازیکنان قبلی هستند. مساله این است که از آن‌ها بهتر استفاده شده است. منصوریان در خرید این بازیکنان اشتباه نکرد ولی قبلا هم گفتم که در بازی با سپیدرود که منصوریان نبود، انگار بازیکنان استقلال از زندان آزاد شده بودند. مساله بعدی هم این که بدن بازیکنان استقلال بهتر شده است. میک درموت مربی تحمیلی کی‌روش به استقلال بود. سومین مساله هم این که برای خود بازیکنان هم مهم است که آبروی‌شان حفظ شود و در نهایت خود شفر که در نتایج فعلی موثر است.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت جباری گفت: جباری در استقلال زحمت کشیده و حق امثال اوست که در این تیم از فوتبال خداحافظی کنند اما به شرطی که قراردادشان گران قیمت نباشد. یک بخشی از مشکل همین است که ما نمی‌دانیم قرارداد بازیکنان استقلال چگونه است و همه چیز پنهان است. رایکوف برای تمدید قراردادها همه بازیکنان را صدا می‌زد و جلوی بقیه قرارداد را تمدید می‌کرد و همه از قرارداد هم خبر داشتند. شفاف نبودن می‌تواند به تیم ضربه بزند. من شنیده‌ام که قرارداد جباری بابت هر بازی است ولی با عقل جور در نمی‌آید که این‌گونه باشد چون او آسیب دیده بود.


برچسب ها: تدبیر24 ، استقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها