بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
ستاره فوتبال ایران و پرسپولیس پیش از قرمز پوش شدن استقلالی شده بود.
تدبیر24»کامران منزوی از مسئولان و مدیران استقلال در دهه هفتاد در برنامه نود ادعای جنجالی قرارداد کریمی با استقلال در سال ۷۶ را در برنامه نود مطرح کرد; ادعایی که البته همواره شایعاتی پیرامون آن مطرح شده بود اما حالا با اعلام رسمی یکی از مدیران استقلال جدی تر از گذشته مطرح و دنبال می شد.
منزوی اتفاقات دیدار تیم های فوتسال استقلال و فتح را عامل اصلی عدم اجرای این قرارداد معرفی کرد. در دیدار استقلال و فتح که در جام رمضان برگزار شد، کریمی ستاره درخشان تیم فتح بود اما هواداران استقلال که از قرارداد او خبر نداشتند برخورد مناسبی با کریمی انجام ندادند تا این قرارداد خیلی زود لغو شود.
تصویر این قرارداد که در بهمن ماه سال ۷۶ از طرف منزوی به نمایندگی از باشگاه استقلال و علی کریمی به مبلغ ۵ میلیون تومان به امضا رسیده در اختیار ورزش Sport سه قرار گرفته است که این تصویر را در ادامه می بینید:
تصویر قرارداد علی کریمی با تیم استقلال پیش از پیوستن وی به باشگاه پرسپولیس- کامران منزوی
علی کریمی البته هیچگاه این قرارداد را انکار نکرده بود و پیش از این بخشی از جزییات قرارداد از جمله مبلغ را نیز رسانه ای کرده بود تا نشان دهد که نگاهی فوتبالی و حرفه ای به این اتفاق در روزهای ابتدایی فوتبال خود دارد.
با توجه به اینکه پرسپولیس در آن مقطع زمانی شرایط بهتری داشت، علی کریمی در نهایت با وجود تمایل باشگاه استقلال برای عقد قرارداد نهایی به پرسپولیس پیوست تا تبدیل به یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بشود. کریمی با وجود اینکه پیراهن استقلال را بر تن نکرد اما همواره چهره ای فرا رنگی داشت و به همین دلیل مورد علاقه هواداران استقلال نیز بود.
کریمی که حالا اسطوره باشگاه پرسپولیس به شمار می آید با خونسردی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد، در این باره می گوید: من پیش از این نیز این موضوع را تکذیب نکردم زیرا این موضوع اتفاقی طبیعی و متداول در دنیای حرفه ای فوتبال است. من در آن مقطع تصمیم گرفتم پرسپولیس را انتخاب کنم که انتخاب درستی بود و در آینده فوتبال من تاثیر گذارشد. در گذشته شرایط به شکلی بود که مسیر پیشرفت از استقلال و پرسپولیس می گذشت و تیم هایی مانند سپاهان و غیره برای پیشرفت شرایط مناسبی نداشتند و من باید به یکی از این دو تیم می رفتم و در نهایت پرسپولیس را انتخاب کردم.
برچسب ها: تدبیر24 ، علی کریمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها