بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
آقای گل لیگ هفدهم، هیچگاه موفق به باز کردن دروازه تراکتور نشده است.
تدبیر24»مهاجم جوان سرخ ها در لیگ جاری ده بار دروازه حریفان را گشوده و حالا به دنبال گل شماره یازدهم است. او که بازی رفت را به دلیل محرومیت از دست داد، حالا در اندیشه گلزنی مقابل این تیم تبریزی است تا هم طلسم گل نزدن به تراکتور را بشکند و هم اولین گلش در نیم فصل دوم را به ثمر برساند.

آخرین گل علیپور در لیگ برتر و مقابل صنعت نفت آبادان بود و پس از آن، او در مصاف با همین تیم در جام حذفی و برابر فولاد در هفته شانزدهم، ناکام بود و پرسپولیس نیز از پیروزی مقابل این تیم ها بازماند.

 

حالا باید دید او سرانجام طلسم نیم فصل دوم را خواهد شکست یا خیر؟! مهاجم 23 ساله سرخ ها در نیم فصل اول عملکرد بهتری از آقای گل های دوره اخیر لیگ داشت اما رسیدن به مقام آقای گلی، در گرو درخشش در نیم فصل دوم است. همچنین بازگشت طارمی، جایگاه علیپور را متزلزل خواهد کرد و او برای قرارگیری در ترکیب اصلی باید بیش از این ها تلاش کند.

بی شک او در دیدار روز جمعه امید اول سرخ ها برای گلزنی محسوب می شود و چشم هواداران و سرمربی این تیم به او خواهد بود.

برچسب ها: تدبیر24 ، علیپور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها