بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
سرمربی تیم دانشگاه آزاد پس از کسب پیروزی مقابل تیم ملی حفاری اهواز بیان کرد: اگر نتیجه را واگذار می کردیم از کورس قهرمانی عقب می افتادیم و باید پیروز می‌شدیم.

تدبیر24»شهرزاد مظفر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی دانشگاه آزاد، مقابل ملی حفاری و انتقام شکست دور رفت، اظهار کرد: نمی‌شود اسمش را انتقام گذاشت، اما مجبور بودیم پیروز شویم تا به جمع مدعیان باز گردیم. اگر نتیجه‌ را واگذار می کردیم از کورس قهرمانی عقب می‌افتادیم. بازی خوبی را ارائه کرده‌ایم و یکی از بهترین، کامل‌ترین و بی نقص‌ترین بازی ها در این فصل را انجام دادیم.

او دو دلیل را عامل پیروزی مقابل ملی حفاری دانست و بیان‌ کرد: دو عامل نقش موثری در پیروزی داشتند، نخست تمرینات هفته‌ گذشته، که روی نقاط ضعف کار کردیم و دوم این که بازیکنان از نظر روانی و انگیزشی یکدل بودند و با هدف کسب پیروزی در زمین بازی کردند.  فشار بسیار زیادی را به تیم‌ ‌حفاری وارد کردیم و برنامه‌ای که داشتیم بسیار خوب  جواب داد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در ادامه‌ اظهار کرد: گل‌های بازی را نیز به موقع زدیم، در فوتسال اگر از موقعیت‌ها استفاده کرده و به موقع  گل‌ها را به ثمر برسانیم دیگر آسوده به بازی ادامه‌ خواهیم داد. البته نکته بارزِ بازیکنان این بود که با وجود اختلاف گل اما تا پایانِ بازی فشار بازی را کم نکردند.

شهرزاد مظفر در پاسخ به این سوال که بازیکنانِ تیم‌های مقابل برای نشان دادن خودشان و حضور در اردوهای تیم‌ ‌ملی از جان و دل بازی می‌کنند و همین عامل کار را برای دانشگاه آزاد سخت تر می‌کند؟ گفت‌: بله، همین طور است و راه گریزی از این مساله برای تیم دانشگاه آزاد نیست. بسیار خوشحال هستم که بازیکنان ملی‌پوش در لیگ می درخشند و این نشان می‌دهد که انتخاب و نگاه ما بی دلیل نبوده است. از این بابت خوشحالم و نمی‌توانم ناراحت باشم چون منفعت آن به تیم‌ ‌ملی می‌رسد و این بازیکنان نه تنها مقابل تیم دانشگاه آزاد ،‌ بلکه در سایر تیم‌ها بسیار خوب می درخشند و حضور آنها در تیم‌ ‌ملی بی دلیل نیست.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان درباره تفاضل گل‌ 33 در بازی پالایش نفت آبادان و بانوان البرز زنجان، تصریح کرد: بارها گفته‌ایم برای حضور در لیگ برتر یک سری معیار و استاندارد وجود داشته باشد. درباره بازی بانوان زنجان مقابل پالایش نفت باید راهکاری اندیشیده شود. بارها راجع‌ به این موضوع صحبت شده است و فکر می‌کنم مشخص است، اما باید دید برای جلوگیری از این اتفاقات چقدر عزم و اراده وجود دارد، اتفاق‌های این چنینی  در شان لیگ برتر نیست. برای تیم من نیز در فصل گذشته چنین اتفاق هایی رخ داده است و ما از کسب چنین پیروزی هایی ناراحت می شدیم. چنین بردهایی برای تیم پیروز لذت بخش نیست. در کل در ورزش چنین بردی لذت ندارد.

او در پایان بیان‌ کرد: در این فصل نکات مثبت لیگ نسبت به گذشته بیشتر شده است. جدا از نتایج تیم زنجان در سایر موارد نتایج خوبی کسب شده است. درباره مشکلی نیز که برای تیم نفت طلاییه پیش آمده است باید بگویم، متاسفانه زمانی که مشکلی در باشگاه پیش می‌آید اولین ضرر متوجه تیم بانوان می‌شود و امیدوارم این نگاه که در مشکلات باید تیم بانوان را نادیده بگیریم حل شود. امیدوارم مشکلات نفت حل شود و تیم بانوان هم با قدرت به کارش ادامه‌ دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها