بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
شفقنا: پیشگویی های نوستراداموس مبین آنست که سال ۲۰۱۸ یکی از بدترین سال ها در تاریخ جهان خواهد بود زیرا در آن بلایای طبیعی، فروپاشی اقتصاد و آغاز جنگ جهانی سوم به وقوع خواهد پیوست.
تدبیر24»برخی از مهمترین پیش بینی های وی برای سال ۲۰۱۸ از این قرار است:

۱- جنگ جهانی سوم

به گفته وی جنگی میان دو قدرت جهانی آغاز خواهد شد و به مدت ۲۷ سال به طول می انجامد. بر این اساس برخی از مفسران پیش بینی می کنند چین، روسیه و کره شمالی علیه ایالات متحده متحد خواهند شد.

۲- فوران آتشفشان

یک آتشفشان در ایتالیا موجب لرزیدن زمین هر ۵ دقیقه یکبار خواهد شد و دست کم ۶ هزار نفر کشته خواهند شد.

در اوایل سال ۲۰۱۶ به بیش از ۱.۵ میلیون نفر از ساکنان ناپولی هشدار داده شد که در منطقه پرخطر ابرآتشفشانی هستند که هر لحظه امکان دارد با فوران آن یک فاجعه جهانی رخ دهد.

۳- زمین لرزه هولناک

به نظر می رسد نوستراداموس وقوع بلایای طبیعی در ایالات متحده را پیش بینی کرده است. یک زمین لرزه مناطق غربی آمریکا را خواهد لرزاند و قدرت آن به اندازه ای خواهد بود که اثر آن در سرزمین های سراسر جهان احساس خواهد شد.

بررسی های زمین شناختی در آمریکا نشان می دهد در سال ۲۰۱۶ مجموعه ای از لرزش های متوسط در دو مسیر درخطر کالیفرنیا ثبت شده که نشان می دهد وقوع یک زلزله مهیب با قدرت ۸ ریشتر یا بیشتر در این منطقه مدت زمان زیادی است که به تعویق افتاده است. از این رو در فاصله ۶۰ مایلی ساحل اقیانوس آرام از کالیفرنیای شمالی تا ونکوور شهرهای اصلی همچون پورتلند، سیاتل و ونکوور در خطر سونامی عظیمی قرار دارند که جان میلیون ها نفر و زیرساخت های شهری را تهدید می کند.

۴- ستاره دنباله دار

با مشاهده یک ستاره دنباله دار در آسمان، یک خشونت بزرگ درخواهد گرفت. تروریسم هسته ای و فجایای طبیعی سیاره ما را به ویرانی خواهد کشید.

در حالیکه پذیرفته شده است که روزی یک ستاره دنباله دار زمین را تهدید خواهد کرد، ناسا می گوید دست کم در صد سال آینده چنین تهدیدی وجود نخواهد داشت.

۵- فروپاشی اقتصاد

نوستراداموس می گوید: «ثروتمند چندین بار می میرد.» این گفته وی اینگونه تعبیر شده است که در نتیجه جنگ جهانی سوم و در اثر فجایع طبیعی بسیار، اقتصاد جهانی از هم خواهد پاشید.

۶- انسان ۲۰۰ ساله

با وجود پیشگویی های متعدد نوستاراداموس که سرنوشت بدی را برای ساکنان زمین در سال ۲۰۱۸ پیش بینی کرده است، این مورد غیرمحتمل به نظر می رسد. با این حال وی گفته است: «پیشرفت علم پزشکی به جایی خواهد رسید که طول عمر دست کم ۲۰۰ سالگی مورد انتظار خواهد بود». این گفته وی اینگونه تعبیر شده است که مثلا یک فرد ۸۰ ساله، مانند یک انسان ۵۰ ساله به نظر خواهد رسید.

از دیگر پیش بینی هایی که برای سال ۲۰۱۸ مطرح شده، توانا شدن انسان برای تکلم با حیوانات، مردمانی که برای بچه دارشدن نیازمند مجوز یا گواهینامه خواهد بود، ناپدید شدن تفاوت های زبانی، آتش سوزی های جنگلی در اثر گرمای جهانی و پایان مالیات در غرب است.

گفته می شود نوستراداموس غیبگوی فرانسوی که در سال ۱۵۶۶ از دنیا رفت، خیزش ناپلئون و هیتلر، واقعه ۱۱ سپتامبر و ظهور داعش را به درستی یش بینی کرده بود و تاکنون ۵۰ درصد از پیشگویی های او به حقیقت پیوسته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها