بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
سخنگوی دولت اقلیم کردستان امروز (سه‌شنبه) تاکید کرد، صحبت‌ها درباره اداره مشترک گذرگاه‌های مرزی زمینی میان اقلیم و دولت مرکزی عراق همچنان ادامه دارد.
تدبیر24»سفین دزیی، سخنگوی دولت اقلیم کردستان با بیان اینکه صحبت‌ها درباره اداره مشترک گذرگاه‌های مرزی زمینی میان اقلیم و دولت مرکزی همچنان ادامه دارد، اعلام کرد، هنوز در قانون و دستورات تحویل مستقیم گذرگاه‌ها به بغداد مطرح نشده، اما نظارت مستقیم از سوی هر دو طرف مطرح است.

دزیی در ادامه گفت، دولت اقلیم کردستان پیشتر برای همکاری مشترک با بغداد در این باره اعلام آمادگی کرده بود.

احسان شمری، از نزدیکان حیدر العبادی، نخست وزیر عراق روز دوشنبه از اتخاذ تصمیماتی برای پایان دادن به بحران میان بغداد و اربیل از جمله تحویل گذرگاه‌های مرزی به دولت فدرال خبر داد.

پس از برگزاری همه‌پرسی استقلال اقلیم کردستان در ۲۵ سپتامبر، روابط دولت فدرال و اقلیم کردستان تیره شد و العبادی مجبور به اعمال برخی اقدامات از جمله توقف پروازهای بین‌المللی در دو فرودگاه اربیل و سلیمانیه شد و از اقلیم خواست اداره گذرگاه‌های مرزی زمینی را به بغداد بسپارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها