بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مرادی:
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: انسان های بزرگ ذخیره ای برای مردم و کشور هستند، آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز از جمله این ذخایر بودند.

تدبیر24»علی محمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص شخصیت و ویژگی های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، بیان کرد: انسان های بزرگ یک ذخیره برای کشور محسوب می شوند. ما سعی کردیم این انسان های بزرگ را مخفی نگه داریم. باید این الگوها را زنده کنیم. این الگوها هستند که در شرایط کنونی می توانند پلی بین مردم و حاکمیت باشند. باید بکوشیم تا این انسان های بزرگ را به عنوان الگو حفظ کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما باید سعی کنیم تا انسان های بزرگ را به جامعه معرفی کنیم نه اینکه آن ها را تخریب کنیم،‌ تصریح کرد: دیگر کشورهای دنیا، افرادِ کوچک خود را بزرگ می کنند اما ما انسان های بزرگ خود را کوچک می کنیم. این عیب بزرگی برای ما محسوب می شود. اکنون جوانان ما الگوهای مناسبی ندارند چراکه ما تمام الگوها را تخریب کرده ایم. اگر مشکلاتی در منطقه یا در کشور پیش آید، ما باید نیروهایی که ذخایر بزرگ ما هستند را داشته باشیم.

مرادی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی انسانی با تجربه، دلسوز و با تقوا بودند. ما بایستی اینگونه افراد را حفظ کنیم نه اینکه این افراد را خدشه دار کنیم. آقای هاشمی برای نظام بازوی خوبی بودند چراکه خودشان برای نظام زحمت و رنج کشیده بودند. اگر امروز ایشان حضور داشتند شاید شاهد تنش های کمتری بودیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، مرادی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها