بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
فرمانده انتظامی استان فارس از به هلاکت رسیدن یک شرور مسلح در شهرستان خرامه خبر داد.
تدبیر24»سردار احمدعلی گودرزی، بیان کرد: مأموران  استان فارس با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه و محل تردد یک شرور مسلح و متواری به هویت " ح –م" را شناسایی و موضوع دستگیری وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود:پس از انجام هماهنگی قضائی، مأموران به مخفیگاه این فرد در اطراف کوه‌های شهرستان خرامه اعزام و فرد شرور را مورد محاصره قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران برای  تسلیم شدن این فرد هشدار‌های لازم را دادند،
تصریح کرد: فرد شرور بدون توجه به ماموران اقدام به تیر اندازی به سمت آنان و ایجاد درگیری مسلحانه کرد.
سردارگودرزی افزود: پس از مدتی درگیری، در نهایت این فرد شرور به ضرب گلوله مأموران به هلاکت رسیده و دو قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ‌های مربوطه که با استفاده از آن‌ها به سمت ماموران تیر اندازی می‌کرد، از وی کشف شد.
وی با اشاره به شرارت‌ها و سوابق این فرد شرور، گفت: سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان خرامه همراه با تیر اندازی به سمت مردم، حمل و نگهداری سلاح، ایراد ضرب و جرح عمدی، تیر اندازی به سمت مأموران نیروی انتظامی، قاچاق اسلحه و مهمات و سرقت مسلحانه از جمله مهمترین اقدامات ضد امنیتی این شرور بوده است.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به هلاکت رسیدن این شرور مسلح، موجی از شادی و اظهار رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی و همچنین تقدیر و تشکر ویژه امام جمعه شهرستان در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه شهرستان خرامه از اقدامات سبز پوشان عرصه نظم و امنیت را در پی داشته است.
برچسب ها: تدبیر24 ، هلاکت شرور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها