بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
محمود احمدی‌نژاد:
محمود احمدی‌نژاد یازده سال پیش در سفر استانی خود به خوزستان، که هنوز بگم‌بگم‌های تاریخی‌اش شروع نشده بود، از عملکرد مدیران میانی دولت ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر روزی شرایط فراهم شود که بتوانیم جنایات اقتصادی برخی از این افراد و گروه‌ها را فاش کنیم مشخص خواهد شد که با شعار توسعه چه بلایی بر سر مردم می‌آورند.
تدبیر24»احمدی نژاد در نشستي با منتخبان استان خوزستان گفت: تحمل عدالت براي برخي افراد خيلي سخت است و مذاق‌هايي كه به مزه‌هاي چرب و شيرين عادت كرده‌اند در برابر اجراي عدالت مقاومت مي‌كنند.

به گزارش نامه نیوز رییس دولت‌های نهم و دهم با بيان اين‌كه در برابر اجراي عدالت، ويژه‌خواران و رانت‌خواران زير پرچم‌هاي مختلف و شعارهاي گوناگون پنهان مي‌شوند، افزود: مقاومت‌ها در برابر اجراي عدالت بسيار سنگين است.

نماينده دانشجويان نيز در سخناني خطاب به رييس جمهور از عدم هماهنگي برخي مديران مياني دولت در اجراي عدالت گفت و افزود: سخت‌ترين مرحله برپايي عدالت اجراي آن در جامعه است.

احمدي نژاد تاكيد كرد: اگر روزي شرايط فراهم شود كه بتوانيم جنايات اقتصادي برخي از اين افراد و گروه‌ها را فاش كنيم مشخص خواهد شد كه با شعار توسعه چه بلايي بر سر مردم مي‌آورند.

او با تاكيد بر اين كه در مقابل اين افراد و مخالفان اجراي عدالت كوتاه نيامده است، گفت: من هستم و جا نزده‌ام و اگر مرا هزار بار قطعه قطعه كنند و دوباره زنده شوم، باز هم در مقابل اين افراد خواهم ايستاد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها