بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۹۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
قائم مقام معاون آموزشی و سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به برنامه‌های در دستور کار این مرکز گفت: استفاده از تکنولوژی های به روز برای تسهیل ارائه خدمات آموزشی و همچنین استفاده از سامانه های جدید نیز در برنامه های آینده این مرکز قرار دارد تا با کمترین مراجعه حضوری خدمت گیرندگان، اطلاعات و خدمات کامل ارائه شود.

تدبیر24»دکتر حمید اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به فعالیت های مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت گفت: این مرکز عملکردهای متنوعی دارد که علاوه بر سیاست گذاری و برنامه ریزی در برخی امور آموزشی جنبه ارائه خدمات را نیز شامل می شود.  

سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه این مرکز فعالیت طیف متنوعی از دانشجویان را برعهده دارد افزود: ارزیابی و پایش دانشجویان داخل کشور از زمان آغاز به تحصیل تا زمان فارغ التحصیلی و همچنین خدمات مربوط به دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور، ‌آزاد کردن مدارک دانشجویان و دانش آموختگان، بررسی تعهدات و ارزشیابی مدارک تمامی دانش آموختگان گروه علوم پزشکی در خارج از کشور و .... بر عهده مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت قرار دارد.  

وی همچنین امور مربوط به معافیت نظام وظیفه، تعلق ارز به دانشجویان ایرانی خارج از کشور، خدمات آموزشی ارائه شده به دانشجویان داخل کشور، ارزیابی مدارک، اعطای بورسیه های تحصیلی را از خدمات دیگر مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت برشمرد و تصریح کرد: این مرکز با طیف زیادی از افراد در ارتباط است و خدمات متنوعی را ارائه می کند بنابراین به لحاظ حجم کار مراجعین تاکید شده است که کارشناسان، مدیران و مسئولان، تکریم ارباب رجوع را با حفظ قوانین در سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و با حفظ مقررات و قوانین به خدمت رسانی بپردازند.  

سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه : دومین اولویت‌ کاری این مرکز واسپاری مسئولیت ها به دانشگاه ها و موسسات آموزشی با محوریت مناطق ده گانه آمایشی است تا از این طریق مراجعه حضوری افراد به وزارت بهداشت به حداقل برسد افزود: در این رابطه تا کنون تعداد قابل توجهی از  اموری که در حوزه معاونت آموزشی قابل تفویض بود به دانشگاه ها تفویض شده است و برای موارد دیگری نیز آیین نامه های مربوطه آماده شده تا از این طریق علاوه بر تفویض امور به دانشگاهها و مناطق آمایشی ، از فشردگی فعالیت های مرکز خدمات آموزشی کاسته شود و مسئولیت های بیشتری به  مناطق آمایشی در حوزه آموزش عالی سلامت داده شود.  
 
قائم مقام معاون آموزشی وزیر بهداشت در پایان با اشاره به سایر برنامه‌های در دستور کار مرکز خدمات آموزشی،گفت: استفاده از تکنولوژی های به روز برای تسهیل ارائه خدمات آموزشی است و همچنین استفاده از سامانه های جدید نیز در برنامه های آینده این  مرکز قرار دارد تا با کمترین مراجعه حضوری خدمت گیرندگان، اطلاعات و خدمات کامل ارائه  شود. 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها