بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
طبق آیین نامه کمیته انضباطی، باشگاه استقلال می‌تواند به صدور دستور موقت برای محرومیت یک ماهه جپارف اعتراض کند و با موافقت کمیته استیناف، از بازیکن ازبک تیمش در مسابقات پیش رو بهره ببرد.
تدبیر24»کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دیروز (شنبه) با استناد به بند ۱۰۰ آیین نامه اتضباطی فوتبال، سرور جپارف، بازیکن ازبک استقلال را با صدور قرار دستور موقت، به مدت یک ماه از همراهی تیمش محروم کرد.

احمدرضا براتی، رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال ایران، در گفت‌وگو با ایسنا درباره محرومیت جپارف با دستور موقت تا زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی با حضور این بازیکن گفت: بر اساس مقررات جدید، دستور موقت کمیته انضباطی درباره بازیکن استقلال، قابل اعتراض است و اگر باشگاه استقلال مبادرت به اعتراض کند، کمیته استیناف به فوریت به اعتراض باشگاه استقلال رسیدگی می‌کند و اگر اعتراض باشگاه استقلال را وارد تشخیص دهد، نسبت به نقض این دستور موقت اقدام می‌کند.

به گزارش ایسنا، در صورتی که کمیته استیناف، اعتراض استقلال را قبول کند، این بازیکن تا زمان صدور رای می‌تواند تیمش را در مسابقات پیش رو همراهی کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، استقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها